MY FAVORITE CANDY OF ALL TIMES

Jejjjjjjjjj, da kan jeg endelig vise dere mitt favoritt godteri som jeg fikk tatt bilder av i dag. Godteriet tok seg så bra ut på denne shooten at jeg smilte fra øre til øre. Ikke bare ser det godt ut, men det smaker enda bedre. Det ser så seigt og klissete ut, faktisk haha. Når du drar i godteriet så løser det seg opp og føles seigt, men det etterlater ikke noe på fingrene dine. Det er så morsomt godteri, som man faktisk bare har det gøy med å spise. Dette er ikke veldig usunt godteri heller, flere som er på diett spiser dette siden det ikke er mye usunt i det – så klart jeg spiser 100 av disse da?! Ikke at sunt og usunt har betydd mye for meg, men en gang må det vel begynne…. Eneste stedet jeg får tak i dette godteriet er på Ebay, da søker jeg kun på Fruit Roll-ups, noen ganger kan det komme mer utvalg opp hvis du skriver Gusher foran. Man kan faktisk lage dette helt selv, bare søk på Youtube og bli inspirert!

Tok så klart med et par av disse på jobben i dag, og lot Carlings og BikBok smake på dette godteriet. De gikk fra å være voksne, til å bli små barn på sekundet de åpnet og spiste godteriet. Såååå gøy! Men nå må jeg skru av pcen dere, det er på tide med en sen middag i dag etter jeg stengte på Urban og ikke var hjemme før 20:30 nå. Dere får ha en fin kveld videre, mine kjære lesere♥ Skal opp tidlig i morgen for å ha kjøretime, så jeg tar kvelden tidlig i dag.


Rull den ut, og nyt den! Jeg har kjøpt 112 pakker med disse, så gjett om jeg har en herlig tid foran meg.

Har du smakt på dette før & hva er ditt favoritt godteri?♥

35 kommentarer

Siste innlegg