ANTREKK 250515

Utrolig lenge siden sist jeg hadde antrekk på bloggen, og mye av grunnen er fordi jeg ikke liker hvordan bildene blir. Kvaliteten på bildene suger og jeg er ikke så kamera-geni at jeg vet hva jeg skal fikse på. Det som er mest irriterende er at kameraet brått fokuserer på tingene som er bak meg, og ikke jeg som står i midten. Noe annet jeg trenger hjelp med er å finne noen nye redigeringsprogram til bilder. Jeg har brukt PhotoScape2 i sikkert 5 år, og det gjør ikke så mye pent med bildene egentlig… Så ja, jeg føler meg shitty på grunn av noe så lite som dette. Men alle andre bloggere har så fine bilder, at jeg bare trekker meg selv lenger ned, i stedet for opp. Også en av grunnene til mitt fravær fra bloggen, fikk en liten periode hvor jeg bare ikke følte meg bra nok. Alle tar disse fine bildene, selv med et billig kamera, så noe gjør jeg veldig feil haha…

Antrekket mitt i dag består av flere av mine nyeste innkjøp. Skinnjakken har jeg blitt helt forelsket i, og den er like pen på som av synes jeg. Det ble et veldig svart og grått antrekk i dag – men noen dager føler man for å være fargerik, andre ganger ikke. Jeg håper bare det snart blir litt varmere ute så jeg kan begynne å gå i litt mer farger, det meste jeg har i farger er sommerklær, så nå begynner jeg å bli ganske rastløs. Har så mange fine antrekk i hodet som jeg bare MÅ få vist dere snart♥


Jakke fra Zara // T-skjorte fra Adidas // Bukse fra TopShop // Sko fra Noodles // Veske fra Louis Vuitton // Solbriller fra RayBan (Sponset)

Likte du antrekket?♥

32 kommentarer
    1. hei 🙂 bruker aldri å kommentere blogger, men jeg lurte på en ting som hvertfall for min del hadde gjort at bloggen din hadde vært enda bedre! når jeg leser bloggen din på telefon, så blir designet ditt i en slags “mobilversjon”. jeg vet det høres latterlig ut, men det irriterer meg litt, for da ser det ut som avsnittene er sååå lange. jeg liker bloggen din kjempe godt, og håper ikke du tar dette negativt!

    2. Du må slutte å tenke sånn om deg selv! Bildene dine er mer enn bra nok, og det er mange som gjerne skulle sett ut som deg, inkludert meg selv! Du er MER enn bra nok ♡ Ikke diss deg selv! Vi jenter er alt for flinke til det. Tenk på alt du har oppnådd! Du er en fantastisk fin og bra person! Think happy thoughts;) Ha en fin uke!

    3. Nydelige bilder! Og du er en kjempe flink blogger, og det du skriver om at du ikke har følt deg “bra nok” er ikke sant! Både deg og bildene dine er nydelige, og du gjør ikke noe feil, synes nå jeg!
      Jeg har et spørsmål, hvilken størrelse er det LV vesken din er ? Jeg vurderer å kjøpe en selv. Er det 30?

    4. Bloggen din er kjempe fin og inspirerende!
      Men hvis du vil at den skal ligne mer på andre profesjonelle blogger, så er et lite tips å lære seg manuell-instillingene på kamera. Og kanskje ta et lite kamera-kurs? Siden dette faktisk er jobben din, så er det en god investering. Du kommer også til å ha det kjempe gøy med forskjellige effekter osv.
      De fleste andre blogger har “kort lukkeråpning” slik at bakgrunnen blir mer “blurry” og du “popper” mer på bildet.
      Photoshop er også veldig gøy, mange bra videoer på youtube med tips hvis du ikke vil ta kurs.
      Men du ser uansett smashing ut, du er mer enn bra nok. Det er jo en grunn til at veldig mange leser bloggen din 🙂
      Klem

    5. Cornelia: Absolutt enig! Da slipper jeg også å føle meg ganske dårlig i forhold til andre bloggere, gjelder bare å få ut fingeren å gjøre noe med det så blir alt bedre tenker jeg. Er verdt å ta en kurs om man blir flinkere, som du selv sier, dette er jobben min 🙂 Tusen takk!

    6. Linn C: Åh, dette varmer Linn. Tusen tusen takk! Dette er noe oss jenter er så flinke til, nemlig å snakke oss selv ned, men når man når bunnen, kan det bare gå en vei, og det er oppover<3

    7. Du er utrolig nydelig Madeleine! 🙂 Stor inspirasjon!
      Forresten vet du hva modellen på den buksen fra TopShop heter? 🙂
      KLEM

    8. Jeg læser din blog her fra Danmark og du er en kæmpe inspiration for mig! Jeg elsker at følge med i hvad du laver og bliver helt glad hver gang jeg ser, at der er kommet et nyt blogindlæg! 😀
      Desuden er du utrolig pæn og din blog er rigtig fin!!!
      Kæmpe knus fra Danmark

    9. Åå den skinnjakka er så fin at jeg har så lyst på den selv, men har dessverre ikke muligheten til å dra til Oslo å kjøpe den på Zara – derfor tenkte jeg å bestille den på nettet, hvilken størrelse har du i jakka? 🙂

    10. blir motivert til å endre stil når jeg ser på deg !! <3 du er så sykt pen 🙂 men kunne du linka meg de buksene du har har på deg der ? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg