LET’S PLAY IN THIS JUMPSUIT

Altså WOW! For omtrent 2 år siden hadde jeg en liten greie for jumpsuits og playsuits. Det var så deilig å bare måtte tenke på et plagg – så hadde du et helt antrekk på deg. Denne lille greien begynner nå å komme tilbake, og hvert fall nå som det blir varmere og varmere ute. Et plagg, likevel kan man få flere forskjellige antrekk ut av det. Mye moro man kan ha med klær altså! Jeg har sikkert 4-5 playsuits/ jumpsuits, og jeg gleder meg til å bruke dem igjen. Jeg fikk nettopp en ny i samlingen min, og dette er desidert den mest kosete og deiligste jumpsuiten jeg nå eier. Ikke bare er stoffet lett, men den sitter som et skudd! Elsker at den har knyting i hoftene, da kan jeg jukse på meg litt former her og der. Overraskende nok, var ikke denne for lang til meg som er 165, så det gjorde det bare enda lettere for meg å like den. Men uansett, om den skulle vært litt lang kunne jeg bare heiset den litt lenger opp takket være knytingen i livet, som jeg skrev. Denne tror jeg at jeg skal bruke med noen converse eller sandaler til, og freshe antrekket opp med en fin skjorte rundt livet når finværet kommer. Jeg har mange valgmuligheter, med tanke på hvor enkel den er.

Hva er det man ikke sier; keep it simple♥


Direktelink til playsuiten HER. (Sponset)

Likte dere den & hva har du mye av i klesskapet ditt?♥

27 kommentarer

Siste innlegg