INNSPILLING FOR DET NYE OG MAX FACTOR

Tidligere nevnte jeg at jeg skulle inn til Oslo for en innspilling med Max Factor og Det Nye, men det ble utsatt til i dag. Jeg stod opp klokken 07:00, pusset tennene, rettet håret og så pakke med noen greier. That’s it! Jeg skulle komme til Oslo sminkefri, og dere aner ikke hvor deilig det var å kunne blåse i å fikse seg tidlig på morgenen. Sovnet på toget gjorde jeg også, så den 50 minutters turen inn til Oslo ble brått mye raskere. Innspillingen skulle ta sted på Egmont huset i Nydalen, så jeg satte meg i en taxi for å ikke rote meg bort i store Oslo. Litt greit å velge sikkert når man har viktige avtaler og møter som dette.

Innspillingen jeg skulle være med på i dag var en sminketutorial med Max Factor for Det Nye. Flotte Linda Wickmann som er makeup artist for Max Factor var den som skulle legge sminken på meg i dag. Looken vi gikk for var smokey eyes i brune toner. Dette er en look jeg selv sliter med å få til, så det var veldig gøy å bli sminket samtidig som jeg fikk lære meg det litt bedre. Er det noe jeg virkelig elsker, så er det å bli dullet med. Alt fra å bli stryket i håret, til at andre legger sminken på meg. Det er jo bare så herlig å sitte der, kjenne kostene på huden og vite at nå skal jeg bli fin! Resultatet av sminken synes jeg ble så bra, og har fått noen tips om hvordan jeg skal kunne legge dette på meg selv uten å forminske øynene mine. Det er et problem mange opplever når de prøver seg på smokey eyes, inkludert meg selv. Tiden gikk så fort under innspillingen og vips var vi ferdige! Denne sminketutorialen vil være ute den 11. juni og da skal jeg selvfølgelig dele videoen her på bloggen. Gleder meg super masse til å se resultatet!♥

Vil du se sminketutorialen når den kommer ut & klarer du å legge smokey eyes på deg selv?♥

22 kommentarer
    1. Åååh, så spennende! Jeg vil også, heldige du!
      Av og til får jeg litt dårlig samvittighet av å lese bloggen din. Du skjønner, jeg har blogg selv også, og vet hvor demotiverende og kjedelig det er å skrive lange innlegg, ta gode bilder og rett og slett bruke masse tid på bloggen uten at du føler du får noe igjen for det. Det å se at lesertallet er ganske OK, mens bare en liten brøkdel legger igjen kommentarer. DET er kjedelig det.
      Jeg satt å tenkte over detta da jeg leste nå, og så fikk det meg til å tenke over hvor mye du egentlig fortjener å få igjen ettersom at bloggen din faktisk er ganske bra. Det gjør litt vondt å se at du ikke får så mange kommentarer som du fortjener egentlig. Derfor håper jeg denne kommentaren kan hjelpe litt på motivasjonen 🙂
      Du virker som ei kjempe hyggelig jente som er utrolig sterk på fysisk og psykisk, men samtidig har du også bena godt plantet på jorda. Du er også kjempe pen, og jeg ville lett blitt bedre kjent med deg om jeg kunne fått muligheten 🙂 Håper du får en kjempe fin onsdag, og at du står på videre med bloggingen – for dette er noe du virkelig får til.
      Ellers vil jeg tipse deg om det annet siste innlegget mitt der spør jeg dere hva dere lurer mer på angående meg, bloggen min etc! Altså generelt mer hva jeg skal blogge mer om, og hadde blitt kjempe glad hvis du ville lagt igjen et lite tips eller noe 🙂

    2. Var DET den ferdige looken? Burde vell satt på noen falske øyenvipper ytterst så hadde looken vært komplett.

    3. Heisann! Så gøy at du har vært på en shoot. Spennende! 😀 Du, jeg jobber i Mary Kay og selger effektive hudpleieprodukter og sminke i massevis! Jeg er ihvertfall sjeleglad jeg har fått muligheten til å prøve de ut, fordi det er ikke mye som har fungert på huden min. Hørt om Mary Kay før? Eller er du nysgjerrig på å høre mer? Rop ut da vel. Gi lyd ifra deg, så skal jeg prøve å hjelpe deg så godt jeg kan, med å finne produkter tilpasset akkurat din hudtype. Man føler seg helt awesome etter bruk, det gjør ihvertfall jeg 😀 Dette kan man ikke gå glipp av. Dette høres sikkert for godt ut til å være sant. Men vi har så mye bra 😀 Her har vi noe for alle! Ung hud, sensitive eller normal, kvinner og menn. Ja, you name it. Åh, er som juleaften hver gang jeg får pakke i posten fra Mary Kay. Håper å høre fra deg! Rop ut! Mvh Marianne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg