SOMMERENS MUST HAVE

Formen min i dag føles allerede bedre, gjelder bare å få bort hosten og tårene som kommer i øynene mine hele tiden. Jeg har sovet veldig dårlig den siste tiden, så å i tillegg slite med forskjølelse denne perioden er så slitsomt. Jeg våkner 05:00 hver eneste dag, og siden den timen våkner jeg nesten hver time frem til jeg faktisk ikke orker å prøve mer. I dag lå jeg våken fra klokken var 05:30 til klokken ble noe med 08:00. Så selv om jeg har fått sovet, er det noe som bare ikke stemmer på kroppen min føles det. Det er så leit, for jeg elsker å kunne sove. Det er liksom den lille pausen fra verden som vi alle trenger.

På sommeren kan det bli veldig varmt med sneakers, og det er jo nesten pinlig å ta dem av blant andre når det faktisk lukter! Men, igjen… Jeg er veldig opptatt av at alt jeg eier skal lukte godt, så jeg har sko-deodorant som gjør at jeg slipper unna slike situasjoner hvor skoene kan lukte veldig. Jeg har sikret meg noe av det jeg tror kommer til å bli sommerens must have! Disse har jeg hatt en stund nå, men har ikke fått tatt noen særlig gode bilder av dem. Derfor, på en så rolig søndag som dette ble det bilder. Skoene jeg mener vil bli sommerens must have er selvfølgelig disse Birkenstock skoene. Bare de jeg har er billigere, men like fine etter min mening! Disse skoene er supersøte på, kjempe gode å gå i og så synes jeg disse bare er super lekre til tighte jeans! Jeg tror disse er super fine til et avslappene antrekk bestående av et litt fluffy skjørt, og en fin baggy genser/ t-skjorte til, så avslutte det hele med en fin hestehale eller dott. Jeg får vise dere dette antrekket jeg har i hodet om litt, bare vente til varmegradene kommer seg♥

Ellers er jeg fryktelig aktiv på spotify om dagene. Mens andre puster etter oksygen, puster jeg etter nye sanger (lol). Når man jobber i en klesbutikk og spiller av egne lister, er det SYKT kjipt å ikke ha noen nye sanger. Derfor prøver jeg å oppdatere listene mine så ofte som mulig. Jeg har 3 forskjellige lister; Good vibes her, rolig musikk her og party musikk her.

Liker du disse skoene & hvilke sko tror du kommer til å bli populære denne sommeren?♥

28 kommentarer

Siste innlegg