MINE TOPP 20 FAVORITTER

Hvis det er en nettbutikk jeg er innom faktisk hver eneste dag så er det Nelly! Ikke fordi jeg handler der hver uke, men jeg finner alltid noen skjulte skatter. Jeg fikk hentemelding på en pakke fra Nelly i dag, som jeg skal vise dere når jeg får hentet den i morgen. Men siden jeg ikke skal vise dere det jeg har handlet, tenkte jeg å kunne vise dere mine topp 20 produkter fra Nelly. Alle disse produktene har jeg lagret i “Mine Favoritter”. Om jeg kunne, hadde jeg gjerne kjøpt alt dette men det blir vel litt for mye av det gode, selv om jeg pleier å si at man aldri kan få for mye av det gode. Her er det derfor et godt eksempel på hvorfor man kan få litt for mye av det gode – bare SE hvor mange godbiter jeg har på siden min. Jeg holder veldig igjen på handelen min siden jeg sikkert er en av tusenvis som tenker “det kommer inn noe finere snart” og vips når det har gått et par uker/ mnd gjentar den setningen seg om og om igjen. Liten boble man aldri kommer seg ut av for å si det sånn haha!

Ellers er jeg blitt frisk igjen, sitter med bare litt forkjølelse men nå er det på tide med bedre blogging igjen altså. Det gleder jeg meg til! Derfor lurer jeg på om det er noe spesielt dere ønsker å se/ lese om på bloggen min? Tar imot alle tips her altså♥ Har lest at flere av dere ønsker innlegg om håret mitt og kjolene mine. Det skal jeg få ordnet veldig raskt. Men ellers, noe annet dere er nysgjerrige på?


1. HER // 2. HER


3. HER // 4. HER // 5. HER


6. HER // 7. HER // 8. HER


9. HER // 10. HER


11. HER // 12. HER


13. HER // 14. HER // 15. HER // 16. HER


17. HER // 18. HER

19. HER // 20. HER

// Adlinks

Likte dere noen av favorittene mine?♥

10 kommentarer
    1. Elsker bloggen din, Madeleine! Kan du ikke ha spørsmålsrunde? Eller sånn “Visste du at..”-typ innlegg om deg selv? Det er alltid gøy! Stor klem

    2. Hei! Hvordan ligger du an med hår-videoen du skulle dele med oss? De perfekte krøllene, som du ville vise :)) Venter fortsatt i spenning, vil gjerne lage slike selv!

    3. hei! ville bare gi deg et lite tips om jeg kan kalle det det, synes du har litt store bilder generelt på bloggen, så man ser på en måte ikke heltheten i det! og det er litt synd da du har så fine bilder, sku likt å sett hele deg på bilde uten å måtte scrolle ned 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg