SOMETHING NEW, MESSY AND CLEAN

Det første jeg gjorde da jeg våknet i dag var å løpe ned for å sette på rundstykker i ovnen. Jeg hadde planlagt min morgendag veldig godt. Og hvordan den så ut var slik; Spise rundstykker og gulrotkake til dessert mens jeg ser på Pitch Perfect 2. Elsker slike musikalske filmer! Blir jo bare i så godt humør av å se på det, er dere ikke enige? Dette er uten tvil en av de beste morgenene jeg har hatt på lenge. Ikke bare var morgenen bra, men jeg sov også kjempe godt i natt! Jeg lagde gulrotkake fra bunnen av her om dagen. Jeg bare fikk sånn kick en dag og bare tenkte til meg selv at i dag skal jeg lage gulrotkake. Det er favorittkaken min, spesielt kremosten som er på toppen! Er vel nærmere 2 cm krem, men hører ingen klage så haha.

I dag har jeg fått hentet 2 pakker som jeg har ventet på. Blant annet pakken min fra Nelly hvor jeg kjøpe 2 ting som jeg lover å vise dere veldig snart! Den andre pakken er en sponset pakke fra Junkyard, hvor jeg fikk tidenes genser. Den er så fin og enkel, så liker jeg at den er litt oversized. Jeg har blitt bitt av Adidas-basillen som jeg har hatt en veldig god stund. Litt vanskelig å bli kvitt den, når det stadig vekk kommer inn mer fint fra Adidas. Men, så er det dette luksusproblemet som jeg kaller det. Kommer noe nytt inn, må noe gammelt ut. Ikke bare det, men man må også få plass til det nye. Derfor måtte jeg ta en liten rydding i klesskapet mitt igjen. Jeg er så fæl til å bare brette det sånn stygt for å bli kvitt rotet på bakken raskt. Men i dag måtte alt ut og brettes pent på nytt, så nå er skapet mitt finere og ryddigere! Er det fint vær i morgen, lukter jeg antrekksbilder på bloggen – I promise you that♥


Direktelink til genseren her. (Sponset)


Alle disse klistremerkene distraherer meg så vannvittig mye om dagen at jeg satte i gang med å fjerne dem i stad. Gjett om jeg angrer på at jeg satt dem på med det første a. Er ikke halveis med å ha fått dem av engang…

Likte du genseren & rydder du i klærne dine ofte?♥

12 kommentarer

Siste innlegg