THANK GOD FOR SUNDAYS

Jeg fikk tatt noen raske bilder i går, men plutselig hadde klokken blitt 17:00 og da måtte jeg bare løpe ned for å ta på meg skoene. Derfor måtte bloggingen bli i dag i stedet, siden jeg hadde ikke veldig lyst til å bære på pcen min i Oslo’s gater. I går var det nemlig tid for innflytningsfesten til Julie. Det er så rart å tenke på at hun har flyttet til store Oslo, med tanke på hvor lite det er her i Moss. Men det må jo bare gjøre det kjempegøy! Jeg har allerede vært der en gang tidligere, og jeg er fortsatt like forelsket i denne leiligheten som jeg var etter første besøket. Noe av det beste med denne leiligheten må være hvor høyt det er opp til taket. Elsker når det er høyt og åpent. Vi kjørte bil inn selv, men GPS i Oslo er fader meg ikke bare bare si. Vi kom frem til slutt, selv om vi var litt sent ute men morsomhetene fortsatte hele kvelden og det var kjempe gøy å se igjen alle jentene. Selvfølgelig kjempe koselig å hilse på nye ansikter også. Husker jeg var så gira hver eneste gang det kom inn en ny person at jeg stilte meg opp i en kø – og jeg var den eneste i køen errytime…. Skjønner ikke hva som foregår i hodet mitt noen ganger, men ivrig? Det var jeg, haha.

Med tanke på at festen var i Oslo, var vi så heldige og fikk sove over. Veldig godt å ikke måtte stresse seg hjem igjen. Hvert fall da klokken bare er 01:00, er liksom ikke akkurat da man vil dra fra festen. Er som regel da festen kommer til nye høyder. Koselig var det, og om knappe 2 uker er det enda en innflytningsfest som står for tur. Klarer knapt å vente, det skal bli så koselig♥

Jeg vil takke Gud for at vi har søndager. Vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten denne hvile dagen, og det mener jeg.


Beste comboen ever! Er så frelst.

Og litt iphonebilder fra gårsdagen:

Har du hatt en fin helg?♥

8 kommentarer
    1. Jeg er ikke ofte i Oslo,men hver gang blir jeg like stressa og frustrert over trafikken der. Jeg kjører ikke bilen en gang. Synes nesten synd på de tar oppkjøringa til bil i Oslo’s gater. Godt og høre at du hadde en fin kveld da 🙂

    2. Fine bilder 🙂
      Et sprøsmål. Har du og Didrik slått opp eller er det bare meg?
      Ha en fin kveld videre

    3. Hei!
      http://WWW.BLACCSHOP.COM er en ny og trendy nettbutikk med stort utvalg av klær, tilbehør og interør. Dette er en nettbutikk for alle, ikke minst fri-frakt uansett hva du velger å kjøpe! Akkurat nå har vi 70% rabatt på alt av klær før de nye varene kommer, første mann til mølla!!
      Ha en fantastisk dag,
      TEAM BLACCSHOP

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg