KONKURRANSE: VINN VALGFRI DANIEL WELLINGTON KLOKKE

De siste dagene har jeg mailet litt rundt for å høre rundt med samarbeidspartnere som kunne likt å ha en konkurranse på bloggen min. Det er jo SÅ sjeldent de sier nei, og det gjør meg veldig glad. Håper også dere blir litt ekstra glad for at jeg holder konkurranser på bloggen min. Denne gangen holder jeg en konkurranse i samarbeid med DanielWellington. Premien er en valgfri klokke fra deres nettbutikk, og så fine klokker som de har tror jeg dere finner dere en klokke veldig fort. Kanskje ikke du trenger en ny klokke, men vil glede en av dine nærmeste med en ny en? Da synes jeg du bør melde deg på uten å nøle! Konkurransen vil vare i ca 1 uke, og dette er en konkurranse for både jenter og gutter.

For å delta i konkurransen:

♥ Følge @DanielWellingtonWatches på Instagram.
♥ Gå inn på DanielWellington og velge hvilken klokke du ønsker deg. Deretter kopierer du direktelink til klokken du vil ha inn i kommentarfeltet.
♥ Husk å legg igjen mailen din slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren.

LYKKE TIL BÅDE JENTER OG GUTTER!!!!

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

Likte du denne konkurransen?♥

630 kommentarer

Siste innlegg