SUNNY DAYS

Vinneren av Daniel Wellington konkurransen er Ragnhild! Gratulerer så mye til deg. Du vil bli kontaktet veldig snart.


Jeg vet hvor mange av dere som så gjerne skulle vunnet denne konkurransen, men ikke gjorde det. Derfor har jeg fikset en rabattkode til alle mine herlige lesere, så dere kanskje blir litt glade likevel? Rabattkoden “maddepaddee” gir dere 15% rabatt på alle produktene hos DanielWellington frem til 15.juli. Håper gleder dere selv, eller en du er glad i med denne herlige rabattkoden♥

I dag har jeg slått meg helt til ro på verandaen med familien. Vi har solt oss, spist is, lekt med kaninen våres og faktisk tatt livet med ro. Jeg har vært så på farten de siste dagene at jeg ikke har fått solt meg ute i det nydelige været. Derfor, å smøre seg inn i solkrem som lukter sommer og kokos, det var så godt. Noe så lite, ble noe så herlig i dag. Toppen av dette, ringte jeg isbilen for å høre når neste gang den skulle kjøre ut for jeg har så gira på is haha. Den kommer i morgen, men da er jeg allerede på jobb så jeg ikke får vært som en liten unge og peke på isen jeg vil ha på plakaten. Så, jeg ville ha is i dag. Det ble en tur på matbutikken hvor jeg og søsteren min hamstret med oss hele 4 forskjellige isbokser/ på pinne. Tror isen holder seg i et par dager nå altså, hehehehe.

Neste som står for tur nå er å lage meg en herlig smoothie til mellommåltid. Long time no see! Jeg har noen supersøte smoothie kopper som jeg bare må få vist dere om det ikke blir for mørkt før jeg har laget det. Forelsket i dem er jeg! Og dere? Det er snart klart for en ny konkurranse på bloggen som jeg VET dere vil elske. Jeg bare sier det; Gled dere, jenter!

Hvilken konkurranse tror du jeg har ordnet for dere denne gangen?♥

8 kommentarer

Siste innlegg