WORK OUTFIT

I dag sov jeg så godt, våknet til og med før alarmen min gikk. DET skjer ganske sjeldent. Men gud hvor deilig det var å kunne ligge noen minutter ekstra i sengen, det er alltid godt å ha tid til overs. Jeg hadde store planer om å ta bilder av et nytt sommerantrekk jeg har satt sammen, men da jeg kikket ut av vinduet var det ikke annen enn grått og trist. Det regner innmari mye ute nå, så da var det bort med sommerklærne og fram med et varmt og godt jobb-antrekk. Er det noe jeg mener, så er det at alle jenter burde ha minst en cardigan i garderoben sin. Hvert fall lik denne jeg har på meg, det føles ut som et teppe som man bare kan pakke seg inn i på slike dager som dette. Ingenting er mer behagelig enn å ha på seg behagelige klær på jobb, tror jeg traff midt i blinken i dag. Hvis jeg kunne, hadde jeg tatt på meg joggebukse – men skal jo se litt ordentlig ut på jobben, så derfor tok jeg på de godeste buksene, nemlig dr.denim buksene. Jeg er så frelst av disse buksene, kjøpte faktisk en ny modell fra dr.denim som jeg skal vise dere i løpet av uken. Den er så fin! Litt mer jeans, enn sånn tights-aktig. Store spørsmålet er om jeg skal klippe hull i den på knærne eller ikke, blitt litt forelsket i bukser med hull i seg. Jeg har faktisk funnet frem 3 andre bukser jeg tenkte å klippe opp. Men vet dere har spurt om å få se hvordan jeg gjør det, så da skal jeg lage steg for steg til hvordan man lager sin egen hullete bukse. Kunne det vært noe?♥

Ha en riktig god onsdag!


Cardigan, genser & bukse fra Urban // Sko fra New Balance // Veske fra River Island // Klokke fra Triwa

Likte dere jobbantrekket mitt?♥

18 kommentarer
    1. Fint jobbantrekk! Viktig med komfortable klær når jobb står for planen 🙂
      Har alltid ønsket og ventet på at du skal lage ett innlegg om hvordan du klipper hull i buksene så dette ser jeg fram til! Dør etter å vite det!!
      Ha en fortsatt fin dag og kos deg på jobb, selvom været ikke er fullt så positivt! 🙂

    2. Har ikke du et ganske lite rom? 🙂 kan du ta bilder av hele rommet ditt? Har så lite og rotete rom og skjønner ikke hvordan jeg skal få det ordentlig fint!

    3. Hvordan er det å jobbe i butikk? Jeg tenker ang kundebehandling og spesielt oppgjøret osv… har veldig lyst til å jobbe i butikk, men disse tingene virker vanskelig. Setter pris på svar :))

    4. Anonym: Det er alltid vanskelig i starten. Jeg hadde aldri jobbet i en butikk før, før jeg startet på Urban. Oppgjøret på kveldstidene var det vanskeligste for meg i starten, brukte nærmere 40 minutter de første gangene mine og nå tar det maks 5 minutter. Øvelse gjør mester!

      Når det handler om kundebehandling, kommer det an på hvilken butikk du jobber i. Noen har kundeveiledning, mens vi er selgere. Kundeveiledning ser du for eksempel på Gina Tricot. Der hilser de kun på deg, og står for det meste bak kassen. Spør du etter en spesiell bukse, sier de hvor den ligger, om du skjønner? Selgere skal kunne snakke med kundene, hjelpe dem, være der for dem hvis de trenger noe, og skaffe dem behov osv. Det er kjempe gøy!

      En ting må du huske og det er at det er alltid en første gang for alt. Ingen kan det før de har lært seg det, men på noen setter det ser raskere enn på andre. Jeg derimot brukte lang tid, men jeg jobber fremdeles! 😀

    5. Hei!
      Ja, jeg skjønner. Det er vell noe en bare må kaste seg uti, og så går det bra til slutt! Håper jeg kommer meg over den kneiken 🙂
      Tuuusen takk for svar, kjempehyggelig at du tok deg tid 😀

    6. Så deilig antrekk!!! Og ikke minst veska😍 Skulle så gjerne visst hvor du har kjøpt new balance-skoa og river Island-veska???

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg