FANTA PHOTOBOMB

// I samarbeid med Fanta.

Nå skal jeg fortelle dere om noe sykt moro! Dette holdt jeg på med i dag, og skal tro de i huset begynte å lure da de så jeg satt med en fanta over hodet mitt. Jeg hadde begynt å lure hva folk hadde drevet med, hvis jeg så dette på gaten. Men etter å faktisk blitt informert om HVORFOR folk gjør det nå, blir jeg selv med for gøy. I sommer har fanta et konsept som de kaller Fanta Photobomb. Har dere kanskje lagt merke til at det har kommet symboler på fanta flaskene i butikken? Vel, dette går ut på at vi skal benytte oss av de symbolene som er printet på flaskene for å lage morsomme bilder under hashtaggen #fantafotobombe.

Selvom dette bare er kjempe gøy i seg selv – og jeg hadde noen helt ville ideèr, men hadde knapt med tid. Er det faktisk enda mer pluss i dette konseptet! De beste bildene som blir brukt under hashtaggen kan vinne mange flotte premier. Premiene dere kan vinne er alt fra 2 srk iPad Air – 64 BG, 10 stk kinobilletter (gis bort to og to, litt kjekt så man ikke drar på kinoen alene, right?) og ikke minst kuponger på Fanta. Det er jo bare helt fantastisk? På flaskene jeg mottok var det kyss og en boble med spørsmålstegn som ble min oppgave å løse ved bruk av fotobomb. Husk; Det finnes mange andre artige symboler på flaskene, finn den du liker best og gjør noe moro ut av det, og del ditt øyeblikk med fanta flasken på Instagram.

Ikke glem å tagg bildet ditt med “fantafotobombe for å kunne delta i konkurransen. Lykke til!♥


Litt glad i fanta exotic si!

Skal du delta i denne morsomme konkurransen?♥

11 kommentarer

Siste innlegg