GÅRSDAGENS ANTREKK

I går var været så vanskelig å lese, i det ene sekundet var det stekende sol og over 20 grader, andre sekundet regnet det og var overskyet. Men det var en ting jeg var bestemt på å ha på meg i går, og det var min fineste kimono fra River Island. Denne har jeg hatt i 2 år snart? Kanskje mer, men denne elsker jeg mest av alle kimonoene jeg eier. Tenk hvor enkelt og “kjedelig” antrekket mitt ville vært i går hvis jeg hadde en svart eller hvit kimono på meg. Den fra River Island sprer så mye moro synes jeg! Føler meg skikkelig fresh og bra mens jeg har den på meg, så den passet derfor perfekt i går. Siden det foregår mye på denne kimonoen, ville jeg roe det litt ned, men likevel freshe det opp med en grå magetopp, hullete jeans og avslutte det hele med noen flotte sommer-sandaler.

Mens jeg var i byen med Ida i går, hadde jeg så mye dilldall i hendene mine at det var på tide å kjøpe en liten skulderveske. En perfekt, svart liten veske som jeg får plass til iphone, lipgloss, kortholder og nøkler i. Den er helt perfekt! Endelig trenger jeg ikke å ha en stor veske med meg kun for å få plass til all dilldalle, sier meg veldig fornøyd nå. Denne vesken kommer nemlig til å bli brukt i kveld, nå gjenstår det bare å finne ut av resten av antrekket så er jeg klar for bursdagsfeiring!!

Ha en herlig lørdag, mine kjære lesere.


Kimono fra River Island // Topp og sandaler fra Urban // Bukse fra TopShop // Solbriller fra Triwa // Klokke fra Larsson&jennings // Veske fra BikBok

Hva synes dere?♥

15 kommentarer

Siste innlegg