RIVER ISLAND LOVE

Jeg er målløs og nærmest så lykkelig som det er mulig å bli etter litt nettshopping nå. For under 1 uke siden, tok jeg en liten tur innom Asos som jeg gjør hver eneste kveld. Hvorfor? De har et så stort utvalg av klær, tilbehør, sko osv – jeg blir helt in loooove i tingene dem har på nettbutikken. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg sikkert har over 100 lagrede favoritter på siden min derfra. Dere kan derfor bare se for dere hvor vanskelig det var fra å gå fra 100 favoritter og ned til 3 favoritter. Nummer 1 favorittene ble uten tvil disse flotte sandalene fra River Island. Det er faktisk et av mine favoritt merker, og har vært det i nærmere 3 år. Jeg har en stor kjærlighet for dette merke fordi dem har et svært godt utvalg av crazy og basic. Over lenger periode har jeg hatt slike sandaler i hodet mitt, men jeg har kun sett for meg de populære hvite. Etter å ha skrollet nedover siden og ha fått øye på disse sandalene var jeg solgt. De var litt unike i forhold til de andre sandalene jeg har kikket på, med gull tilbehør og små flotte detaljer.

Så fort jeg fikk åpnet pakken min med 3 nye godbiter, var det å prøve dem alle. Favorittene gikk fra å være 3 til å kun bli 2. Jeg skal vise dere det andre jeg handlet litt senere, men nå skal disse herlighetene komme i spotlight. De er veldig lette å style opp, de er både fine til kjoler, shorts, jumpsuit, playsuit og ikke minst perfekte til tighte jeans. Jeg stod i en evighet foran speilet for å se hva som passet til skoene, og det er så og si alt! De kostet litt under 500 kroner og er virkelig verdt den gode prisen. Jeg har fått nye favoritter, igjen♥

Likte dere dem?♥

16 kommentarer

Siste innlegg