YESTERDAYS OUTFIT

I hele dag har jeg ikke kunnet slappe av, jeg har vært stresset hele dagen og det tror jeg ALLE toppbloggere forstår grunnen til. Når du jobber som blogger på fulltid, er det verste som kan skje at enten pcen din krasjer eller nettet ramler ut. Nettet vi har er ikke til å skryte av akkurat, og helt siden vi oppgraderte det til raskere har vi hatt dårligere nett enn vi noensinne har hatt. I dag har vi verken hatt tv-signaler eller nett. Noe mer irriterende er at man til vanlig kan dele nett fra mobilen. Men det gikk ikke i dag gitt, så hvordan har det seg slik at jeg likevel får blogget nå? Jeg desperat sendte melding til Ida og lurte på om jeg kunne komme over for å få blogget. Jeg har aldri vært så desperat før etter å blogge, nesten litt gøy! Det er en stor lettelse i hvertfall, for endelig får jeg vist dere mitt nye favoritt antrekk.

Denne jumpsuiten var en av produktene jeg kjøpte på nettbutikken til Asos for toppen 1 uke siden. Hvis denne kommer inn i flere farger, skal jeg pokker meg kjøpe dem alle. En mer behagelig jumpsuit og som ser drit bra ut, skal man lete lenger etter. Den koster under 500 lappen, og jeg er forelsket. Du tar på deg ETT klesplagg, og voilà så har du ett helt antrekk. Det er jo bare helt fantastisk?! I går valgte jeg å style den opp med converse, gull tilbehør og hvit jakke. Gleder meg allerede til neste gang jeg skal ta på meg denne godbiten, haha.

Blogger mer om gårsdagen i morgen, fininger. Da kommer det bildedryss fra feiringen til Ida bestie


Jakke & veske fra BikBok // Jumpsuit fra Asos // Sko fra Converse // Solbriller fra Ray-Ban // Klokke fra Larsson&Jennings

Hvordan ville du stylet opp denne jumpsuiten?

31 kommentarer

Siste innlegg