15% RABATT PÅ ALLE PRODUKTER PÅ NELLY

// Innlegget inneholder adlinks.

På søndager tar jeg alltid den store sjekken innom mange nettbutikker bare for å se på nyhetene og bestselgerne. I stad fant jeg ut av at Nelly har 15% rabatt på HELE nettbutikken akkurat nå, og da spratt jeg veldig raskt opp fra sengen og bort på pcen min. Det passet meg veldig bra at de kjører rabatt på alle produktene der, da min svarte skulderveske som jeg kjøpte på BikBok har begynt å bli ødelagt – selvom jeg lukker glidelåsen så åpner den seg og det er litt skummelt når jeg går med litt verdi saker. Jeg har holdt et øye til en Love Moschino veske, men jeg bare synes det er litt drøyt å betale nesten 2000 kroner for en liten skulderveske. Jeg hadde derfor litt flaks og fant en lignende veske hos Nelly fra ett av deres egne merker til under 500 lappen. Likte den utrolig godt, men så fikk jeg øye på mange andre flotte skuldervesker. Jeg forholder meg likevel til svart veske, siden det går til absolutt alt. Så jeg vurderer sterkt å kjøpe denne lille vesken, så jeg kan ha litt mer i den, enn i den jeg allerede eier. Vet aldri når neste gang jeg vil få tilgang til litt rabatter på denne vesken, så skal jeg eller skal jeg ikke slå til???

Ha en strålende (shopping) søndag


1. HER // 2. HER // 3. HER


4.  HER // 5. HER


6. HER // 7. HER // 8. HER // 9. HER


10. HER  (Denne jeg vurderer å kjøpe) // 11. HER // 12.HER

Noen produkter du liker spesielt godt på Nelly? Show me and tell me why

5 kommentarer
    1. hei! bare må spørre hva du bruker for å sminke huden din`? er det fortsatt bare bare minerals? du har så fantastisk fin hud <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg