BILDEDRYSS FRA GÅRSDAGENS SHOOT MED JUNKYARD

// Oppholdet er sponset av Junkyard.

I går var det fullt kjør siden 06:45. Dagen startet med at vi satt nede alle bloggerne og spiste en god frokost, før vi skulle møtes i lobbyen for å møte designerne osv. Med tanke på hvor tidlig vi stod opp, er det sykt hvor fort dagen gikk likevel. Men hva er det man ikke sier? Tiden går fort når man er i godt selskap! Vi var på forskjellige suiter som var helt amazing, vi var på et gymlokalet for å imponere med treningsskills og tok bilder ute i Oslo’s gater. Mellom alle disse shootene fikk vi litt ekstra energi under lunsjen som forresten smakte helt himmelsk. Men det var den eneste pausen vi fikk, frem til neste måltidet. Deretter var det opp for å freshe opp sminken, skifte om til nye klær og så fortsette denne shooten. Brått hørte vi “Der har vi den!” og vi var ferdige for dagen. Da måtte vi skynde oss tilbake til hotellet for å skifte klær, sminke oss og gjøre oss klare for middag med hele gjengen. Stedet vi spiste på het Lilleasian og der var det mye god mat å velge mellom. Jeg endte opp med stekt ris og våruller som jeg er veldig glad i. Men jeg stoppet ikke der; Dere kjenner jo meg. Jeg har alltid plass til litt dessert. Derfor ble det gulrotkake til dessert, mens de andre tok oreo. Jeg ble så mett at jeg nesten måtte kneppe opp buksen min,  men tro meg, det var rett før den spratt opp av seg selv.

Etter en lang dag, var vi endelig tilbake på hotellet da klokken var nærmere 23:30. Skal tro jeg sov godt i natt dere!! Nå sitter vi på hotellrommene og venter på å bli sminket til neste shoot som skal være på toppen av Holmenkollen. Så dette tror jeg blir kjempe bra, utsikten kommer hvertfall til å være syk.

Ha en riktig god torsdag

Hva er dine planer for i dag?

19 kommentarer

Siste innlegg