FARRIS&JUICE

// I samarbeid med Farris.

Gjennom årene har vann uten og med bobler falt veldig i smak hos meg på grunn av de herlige smakene som er tilsatt. Men jeg har faktisk ikke vært så flink til å prøve ut noe nytt. Finner jeg en smak jeg er veldig glad i, kjøper jeg den frem til jeg er lei den – så bare slutter jeg å kjøpe det, før jeg blir dilla igjen. Men innimellom blir jeg litt revet med når andre mennesker fronter nye smaker osv. Man blir jo så innmari nysgjerrig selv! Så igjen har jeg blitt revet med på å prøve ut noen nye smaker som har overrasket meg stort.

Farris&juice har kommet med en ny smak av ananas og sitron. Det er en forfriskende drikk av lett boblende mineralvann fra Farriskilden med 50% fruktjuice. Drikken er ren og naturlig, og uten tilsatt sukker eller kunstige tilsetningsstoffer. Derfor kan man nyte gode drikker som dette med god samvittighet òg! Jeg var faktisk litt skeptisk nyheten til Farris&juice, for jeg liker kun den saften som er igjen i ananasen, men ikke selve ananasen (ja veldig spesielt, I know). Overrasket ble jeg, for den smakte veldig godt og friskt! Jeg er veldig glad i sitrus-smaker fra før av, så å få en fin smakskombinasjon av surt og friskt – det falt veldig i smak hos meg. Jeg tror dette blir en av sommerdrikkene i år, som vil falle i smak hos veldig mange. Liker du mineralvann med smak, så synes jeg du absolutt bør prøve ut denne nyheten


Ønsker du mer informasjon, eller bare er nysgjerrig på smakene Farris har, besøk Farris på Facebooksiden deres HER.



Har du smakt på nyhetene fra Farris&juice enda?
12 kommentarer

Siste innlegg