MY VICTORIA’S SECRET COLLECTION

Jeg har tenkt litt. Jeg føler jeg bare skuffer og skuffer dere for tiden med bloggingen min. Med tanke på at det er en klump under kjeven min som bare vokser og vokser, er det greit å vise litt andre ting på bloggen. Jeg er ikke gira på å stille meg opp foran kameraet og føle at jeg ser bra ut, når det eneste jeg fokuserer på er den ekle klumpen. SÅ mine kjære lesere. Jeg har derfor bestemt meg for å dele litt andre ting på bloggen i mellomtiden – til denne klumpen er borte. Kom med forslag til hva dere ønsker å se på bloggen, noe dere kanskje ønsker jeg skal snakke om eller vise dere. Jeg har 3 ting i tankene, første som skal ut nå er alle bodymistene fra VS, deretter hvordan jeg klipper hull i buksene mine og så den utroooolig etterlengtet videobloggen som jeg ENDA ikke har redigert. Jeg trenger tips til gode redigeringsprogram altså. Alt er bedre enn MovieMaker som jeg tidligere har brukt, og hatet (hehehhe).

Første gangen jeg handlet noe fra Victoria’s Secret var på Londonturen med jentene i starten av 2014. Da ble jeg virkelig forelsket i de lette, tropiske og gode duftene deres. Det var også deilig å kunne spraye seg med noe godluktende, uten at det skulle bli for voldsomt og sterkt, nemlig bodymist. Jeg synes derfor det var genialt med disse fra Victoria’s Secret, og jeg endte opp med å kjøpe 6 stk første handleturen – I think. Men jeg måtte jo selvsagt bare handle litt såpe og noen parfymer til. Etter den gangen, klarte jeg ikke slutte med å kjøpe dette, jeg var i London i fjor sommer hvor jeg nok en gang kjøpte mer derfra. Da trodde jeg at jeg hadde fått nok, men det viste seg å ikke være lett. De hadde kommet med nye herlige dufter da jeg var i New York i i slutten av november, og da endte jeg opp med å kjøpe hele 13 stk bodymist og 2 parfymer, men ikke alle var til meg, men uansett. Da var jeg allerede oppe i en god del body mist og parfymesamlingen begynte å vokse den òg. Det viste seg at de begynte å selge Victoria’s Secret produkter på noen nettbutikker jeg samarbeidet med, og da valgte jeg jo bare enda flere bodymist og parfymer. Det var allerede vanskelig nok å snu seg bort fra dette når de er så billige i utlandet, men å kunne få det gratis? Det kunne jeg ikke si nei til. Nå går jeg rundt og bare venter på at hyllen min snart skal ramle ned fordi det er for mye vekt på den.

Hvis det eksisterer en sykdom hvor man lider av å måtte lukte godt hele tiden, så har jeg den.


Det ser ut til å ha blitt brukt mye bortkastet penger, men overraskende nok har jeg fått mye av dette fra andre + kjøpt mens det har vært tilbud. Ren flaks!

Har du noen favoritter fra Victoria’s Secret, og har du noen av dem over?

11 kommentarer
    1. To av mine favorittdufter fra Victoria Secret’s Bodymister er Endless Love og Pure Seduction! Himmelsk!

    2. Foretrekker faktisk parfymer fremfor bodymists – jeg personlig synest lukten blir for søt, men dette er smak(lukt) og behag også har jeg heller ikke luktet på alle. Min ultimate favoritt parfme-duft fra VS er uten tvil Noir Tease, jeg elsker den! Når jeg tenker meg om kunne det kanskje vere en idè å teste ut bodymisten med samme duft – lever den opp til den originale parfymen?

    3. wow så mange! jeg har én modymist og jeg elsker den, bruker den hele tiden så jeg må snart skaffe meg noen flere

    4. ohhh, you haveee awsome collection ,but why they look unused ? My favorite is Pure Seduction and Amber Romance 😉

    5. mango temptation er virkelig den beste av bodymistene, anbefaler den veldig sterkt! fått mange komplementer på den så hvis du vil inverstere i enda en til burde du kjøpe den 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg