SHINE BRIGHT LIKE A DIAMOND

// I samarbeid med Veet.

Det er ingen tvil om hva jeg bruker på bena mine denne sommeren. Sommeren er den årstiden man viser frem bena mest, og man vil jo helst ikke ha tørre og hårete legger da. Det har vært tider hvor jeg har hatt så dårlig tid, at rett før jeg har gått ut døren i shorts eller kjole, har jeg kommet på at jeg ikke har barbert bena. For meg er det krise, for jeg liker ikke å vise frem bena mine hvis de ikke er nybarberte og har babyhud. Jeg er med andre ord veldig opptatt av myke og nybarberte ben. En av grunnene til det er vel fordi jeg føler meg super fresh når bena mine skinner og andre også legger merke til dette. Da er det ikke bare jeg selv som føler at de faktisk skinner, men andre ser det òg!

Jeg får veldig ofte spørsmål om hva jeg bruker på bena mine, hvordan jeg får disse silkemyke leggene osv. Jeg er stolt over å kunne si at jeg er en av blogg-ambassadørene for merke Veet. Det har jeg vært i hele 2015, og jeg er fremdeles veldig fornøyd med produktene! De har utrolig mange supre produkter som fjerner hår, både korte og lange på maks 6 minutter. Jeg bruker overraskende nok en krem på bena mine som fjerner hårene og etterlater de silkemyke og rikelig med fuktighet. For å gjøre det hele litt bedre, så kan man faktisk fjerne hårene sine uten å kutte seg. Det hender jeg har dårlig tid, og da kan det ofte bli et par kutt her og der. Men med denne kremen, så følger det med en spatel (plastisk blad så dere forstår litt bedre) som gjør at du umulig kan kutte deg mens du fjerner kremen. Denne kremen kan brukes til under armene, ved truselinjen, armene og på bena dine. Den lukter veldig godt og den er så lett å ta i bruk. Jeg har testet den både på armene og på leggene mine, og jeg har bokstaveligtalt fått babyhud.

Hvordan du bruker dette produktet er veldig enkelt. Men uansett, alltid les bruksveiledningen før bruk! Det første du gjør er å la denne Veet-kremen være på huden i 3 minutter. Ta tiden nøyaktig, og så bruker du forsiktig en liten del av spatelen (på venstre bilde under) for å teste på et lite området. Fjernes håret lett, kan du fortsette med å fjerne resten av kremen fra der du ønsker å fjerne hår. Hvis ikke det går av etter 3 minutter, lar du kremen være på litt lenger men IKKE lenger enn 6 minutter. Etter å ha fjernet all kremen skyller du grundig huden med vann etter bruk og deretter tørker den – så har du silkemyk hud.


Ønsker dere mer informasjon om Veet produktene, samt følge med på hvem vinnerne blir – følg dem på Facebook HER.

KONKURRANSE:
Miss Veet 2015 skal kåres og DU kan få denne supre tittelen. Premien er 5 vax og 5 kremer til vinnerne. Det eneste du trenger å gjøre for å delta i denne konkurransen er å poste en video på Instagram med temaet “What beauty feels like to me”. Du må huske på å hashtagge # Missveet2015NO og # whatbeautyfeelsliketome – vips så er du med i konkurransen. Lykke til dere!♥

10 kommentarer
    1. Hei. Fungerer noen av produktene på veldig sensitiv hud? Har prøvd en sånn før, men bena mine begynte bare å svi og ble veldig røde! Har du noen tips?

    2. Hvor får man kjøpt den kremen med svampen? Den som man kan ha på i dusjen. Har lett over alt uten hell, men har hatt den før 🙂

    3. Heeeiii!
      jeg lurte bare på om du kunne lage ett innlegg om skjønnhets rutiner, om du ikke allerede har gjort det da!
      Som hvilke produkter du bruker om sommeren for å rense huden osv!
      KLEM 😀

    4. Mariell: De skal fungerer på alle mulige hudtyper! Men hvis du har veldig, veldig sensitiv hud, test ut på bare et lite området før du tar kremen overalt – bare for å være på den sikre siden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg