THROUGH MY IPHONE

I dag stod jeg opp 08:30 for å gjøre meg klar til en ny dobbeltime på trafikkskolen jeg kjører på. Jeg er faktisk redd for å kjøre i trafikken, noe jeg fant ut av første gangen jeg satte meg bak rattet. Men det er vel noe kanskje alle kjente litt på i starten? Jeg får det liksom ikke til å gå over, men det blir vel bedre etterhvert jo mer jeg lærer. Jeg svetter nesten når jeg kjører, da lurer jeg på hvor gjennomvåt jeg kommer til å være på oppkjøringen hahaha… Neida, må ikke være slem mot meg selv nå. Han sa jeg har blitt mye bedre siden sist, og det var godt å få ro i sjela si litt si!

Ellers i dag la jeg meg nedpå etter kjøretimene jeg hadde, og så gjorde meg menneskelig nok til å dra på en harrytur til Sverige med Ida. Man blir liksom så glad for å dra til Sverige, for jeg drar dit ikke for å shoppe klær osv, men mat og godteri! Det er så mange gode minner fra Sverige siden da jeg var liten, og det var liksom så stort å gjøre det med familien. I hvertfall, det blir mye god mat fremover og jeg har hamstret inn med favoritt nudlene mine så jeg har det en god stund nå òg. Blir jo ikke bedre enn det! Må ha noe å spise på før jeg skal dra på sykehuset i morgen for å få svar på hva kulen min er. Jeg har time 08:40, så jeg kan knapt vente med å endelig få bekreftet hva jeg har. Det er ikke gøy å gå rundt uten å vite hva jeg har på kjeven min, så bare èn natt til så kan jeg forhåpentligvis slappe av.

Jeg har ikke tatt noe særlig bilder med kameraet den siste tiden, så hvorfor ikke slå til med enda en through my iphone?♥

Hva synes du om bildene?♥

11 kommentarer

Siste innlegg