DEN LILLE SORTE

Jeg fortalte dere for omtrent 1 uke siden at en av mine nyeste skuldervesker gikk i stykker veldig fort. Men den kostet heldigvis under 150 kroner, så det var ikke verdens undergang, selvom jeg likte den godt. Siden den gikk i stykker, måtte jeg da på utkikk etter en ny en. Da kom jeg på et av mine favoritt merker i lommebøker og vesker, nemlig River Island. Jeg har hatt en stor veske fra dette merke i over 1 år, og den er fortsatt så god som ny – og den har gått igjennom mye folkens, tro meg. Jeg har 2 eller 3 lommebøker fra samme merke, og de har holdt seg utmerket godt. Så jeg tok derfor turen innom Asos som har verdens BESTE utvalg av vesker/ lommebøker osv, for å finne meg en ny skulderveske. Det tok meg maks 10 minutter før jeg fant den perfekte vesken, enda mer perfekt enn det jeg hadde tenkt meg. Den var helt perfekt i størrelsen, pene detaljer med en super kombinasjon av sort og gull. Skuldervesken har 3 forskjellige rom, jeg kan ha det minste til husnøkler, det mellomstore rommet til for eksempel lipgloss, neglfil, eller noe lite du ikke vil skal blandes med noe annet og til slutt det største rommet til parfyme, mobil, lader osv. Den har alt! Og jeg elsker den geniale løsningen på flere rom. Jeg er imponert, og prisen jeg kjøpte vesken for? Kun 179 kr, siden den var på salg!! Den originale prisen var uansett ikke mye, under 300 kroner. Det er nettopp det jeg elsker med River Island. Man får alltid så himla mye flott for pengene. Så jeg har fått alt jeg var ute etter; En veske med stor nok plass, perfekte farger og som går til hverdagsantrekk (som på bildene under) eller et mer pyntet antrekk som jeg skal vise dere veldig snart her på bloggen.

Vesken er dessverre utsolgt, som ikke kommer som noen sjokk, men sjekk den gjerne ut her hvis dere ønsker♥


Skjorten er sponset og den finner du her.

Har du noen favoritt merker på vesker/ lommebøker?♥

9 kommentarer

Siste innlegg