DAGENS ANTREKK 210715

Dette innlegget ble postet mye senere enn jeg hadde forventet. Slik går det når man finner alt annet så mye mer interessant, enn å sitte på stumpen med pcen. Da jeg startet å redigere bildene, ville jeg plutselig rydde rommet, plutselig smake på tyggiser og brått lakke neglene. Haha, at det går an… Er ikke bare bare å gå igjennom 119 bilder, når så og si alle er ganske like. Man blir nesten syk i hodet. Men er det noe som virkelig gjør en gal, så er det når nettet henger seg. Just perfect!

I dag følte jeg for å gå med joggebukse og null sminke, men jeg følte ikke for å se ut som en slask nok en gang. Så etter å ha tatt på meg litt sminke, fikk jeg en bedre idè. Jeg kom på at hvis jeg finner en sort t-skjorte, som matcher til joggebuksen, kan jeg style det om til en jumpsuit. Jumpsuit er bare såå behagelig, pent og enkelt! Jeg lagde da bare min egen hjemmelagde jumpsuit for en dag. Det har vært litt overskyet og kaldt i dag, så siden jeg allerede var inne på fargen svart, ville jeg gå all in. Svart bukse, svart t-skjorte, svart jakke og svart veske. Eneste som var i en annen farge var nemlig skoene mine, de var kritt-hvite! Hvite skinnsko er desidert en favoritt hos meg nå for tiden, eller generelt hvite sko. Ganske risky å bruke hvite sko, men man klarer jo ikke å motstå det heller.

Hvis håret mitt har en god dag i morgen, blir det litt av en konkurranse her på bloggen. Så kan dere gjette hva den innebærer?♥


Jakke fra BikBok // T-skjorte, bukse & sko fra Urban // Veske fra River Island // Solbriller fra Triwa // Klokke fra Larsson&Jennings

Hva synes dere?♥

25 kommentarer

Siste innlegg