KONKURRANSE: VINN MAST PACK FRA MAKESTYLE TIL EN VERDI AV 4000 KRONER

I samarbeid med Makestyle.no

Jeg er så heldig og får holde en super konkurranse i samarbeid med Makestyle.no. Denne konkurransen har jeg gledet meg SÅ mye til å kunne poste her på bloggen. Kanskje fordi premien er helt vilt rå? Du kan nemlig vinne Mast Pack, som består av Mast rettetang, Mast Vol.1 og Mast Vol.2 krølltangene. Dette er produkter som jeg bruker fast, det kommer litt an på hvilken look jeg skal gå etter. Men uansett så har jeg alle 3, så hadde det ikke vært herlig å ha alle disse 3 selv? Verdien av denne premien er på hele 3765 kroner. Stor premie, og er derfor en av de beste konkurransene jeg har hatt på bloggen. For å vise dere hvor bra disse produktene er, har jeg tatt bilder av resultatet etter å ha brukt dem. Det er veldig vanskelig å velge en favoritt, med tanke på hvor forskjellige resultatene blir. Men i dag ble det Mast Vol.1, som er på det nederste bildet. Jeg elsker volum!!!!!!

Konkurransen vil vare frem til 4.august, og eneste dere trenger å gjøre for å delta i denne konkurransen er:

♥ Følge Makestyle på Facebook her.
♥ Følge @makestyle på Instagram.
♥ Følge meg på Instagram, @madeleinepedersenn.
♥ Legge igjen mailen din slik at jeg får kontaktet den heldige vinneren.
♥  PS: Deler du konkurransen på sosiale medier, kan du melde deg på flere ganger.

Sist men ikke minst svare på dette spørsmålet; Hvor mye har Makestyle i frakt?

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET!

Likte du denne konkurransen?♥

510 kommentarer

Siste innlegg