MINE JULI FAVORITTER

Jeg er helt klar over at det er sommer, men sommerværet, hvor er det? Det pøser ned med regn, og det er så trist – selvom det er bra for naturen. Jeg kan ikke huske sist jeg var så her “blek” på sommeren. Og det er derfor vanskelig å holde seg til kun en hudsminke. Før da jeg var vanlig sommerbrun brukte jeg alltid Medium Tan eller enda mørkere foundation pudder, men den siste perioden har jeg brukt fargen Medium fra bareMinerals. Problemet med denne fargen er at den så veldig blek/ matt ut på min hudfarge, så jeg alltid måtte blande med en annen farge. Likevel følte jeg aldri at den passet til hudfargen min. I forigårs tenkte jeg å bare sjekke ut hvilke andre farger jeg hadde i denne samlingen. Jeg bestilte hele bareMinerals pakken for veldig lenge siden, så har mange ubrukte pudderet der. Blant dem, fant jeg en som het Medium Beige. Den så litt gul ut, men jeg ga den et forsøk! Den passet hudfargen min perfekt. Det ser ikke ut som jeg har på meg pudder i det hele tatt, for den gir meg bare en ekstra glød i stedet for å dekke til fregnene mine som fargen Medium gjorde. Ønsker jeg litt ekstra farge i ansiktet, uten at det blir toooo much, går jeg over ansiktet med fargen Medium Tan men med veldig lite på kosten. Å gå ut døren med angst for at andre skal si “oiii, du er litt brun i ansiktet eller”, det er forferdelig. Been there, done that. Aldri igjen!

Når jeg først skal sminke meg ordentlig, da bruker jeg litt forskjellige sminkeprodukter. Jeg har samlet mine juli favoritter som jeg veldig gjerne vil vise dere. Alt fra hva jeg bruker på huden, brynene, vippene og leppene. Men viktigste for meg, er virkelig hudsminken. Passer ikke den, ødelegges alt annet. Er dere enige?


♥ Det er vel ingen overraskelse om hvilken mascara jeg bruker. Det er så klart Max factor Masterpiece Glamour Extensions. Ikke bare forlenger den vippene, men vippene blir fyldigere og får derfor en litt mer dramatisk look.


♥ Dette er kostene jeg bruker. Den orange har jeg hatt i minst 2 år (elsker den så mye). Jeg husker dessverre ikke navnet på den, men den kjøpte jeg på Asos. Den bruker jeg til hele ansiktet. Deretter har vi Real Teechniques kosten som jeg bruker steder jeg vil markere litt ekstra. Sist men ikke minst min herlige øyenbrynsbørste fra Anastasia. Ene siden har børste og andre siden pensel.


♥ Dette er et vakkert syn dere. Her ser dere hvilke produkter jeg bruker til huden min fra bareMinerals. Medium Tan og Medium Beige er de jeg bruker i hele ansiktet. Warmth og Laugther bruker jeg på kinnbena. Varierer litt med hvilke av fargene jeg bruker, men bruker mest Warmth. Til slutt har vi min kjære elskede Dipbrow Pomade i fargen Blonde fra Anastasia. Den bruker jeg på brynene mine, og jeg må virkelig si at denne er fantastisk. så lett å påføre og resultatet holder seg kjempe lenge.


♥ Her er 2 anbefalinger jeg bare må komme med til dere. Jeg har veldig lange hår på brynene mine. Så selv om jeg bruker Dipbrow på brynene, vil jeg gjerne at hårene blir der de er ment til å være. Derfor er det utrolig kjekt å ha Clear Brow Gel og Tinted Brow Gel fra Anastasia. Jeg bruker ikke begge samtidig! Jeg bruker mest den gjennomsiktige, men til tider om jeg ønsker litt mørkere hår eller ekstra farge på brynene er Tinted å anbefale.


♥ Selv om jeg er en leppestift jente, har jeg fått en stor kjærlighet for Cremesheen Glass lipglossene fra MAC. Spesielt disse 2 fargene Right Image og Double Dare. Blant disse 2 har jeg en annen favoritt også, Deelight. Men den er dessverre tom, så må kjøpe meg ny asap.

Har du noen juli favoritter?♥

8 kommentarer
    1. Åååh likte innlegget veldig godt! Må få kjøpt meg produkter fra Anastasia Beverly Hills asap 🙂

    2. Hei! Bruker du ikke lenger dip brow i fargen medium brown? Ser du har brukt chocolate også, men her har du blonde? Jeg har lik farge som deg i hår og bryn ca! Kan jeg bruke blonde da? Hvorfor bruker du så lys? 🙂 klem!

    3. Veldig bra innlegg! Men hvilken av maskaraene masterpiece transform og masterpiece glamour extensions liker du best? 🙂

    4. Hei! Jeg kjøpte dipbrow pomade i fargen Chocolate siden jeg har veeldig mørke bryn, allikevel synes jeg den ble forferdelig mørk, og jeg har kun brukt den en gang for de ble waaay to markerte.. Veldig kjipt.
      Ser du bruker blonde nå, kan du vise et bilde hvordan den blir på? Har såå lyst å kjøpe den i riktig farge!

    5. Martine: Hei du! Den blonde fargen har jeg brukt i flere mnd, så bare se på bildene lenger ned på bloggen så ser du hvordan den ser ut på. Du kan selv farge de mørkere med denne, hvis ikke det blir fåt gråelig farge… Men den chocolate, tar du veldig lite på den, så ser det kjempe fint ut. Jeg kan bruke den fargen på brynene mine, men siden jeg har veldig lyse bryn, er det lettere og jeg sparer meg for tid hvis jeg bruker fargen blonde 🙂 Veldig viktig at du bruker riktig øyenbrynspensel til disse også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg