VISSTE DU AT…

Jeg trenger vel ikke å skrive stort om hva dette innlegget skal handle om, så leggoo:

♥ Jeg har møtt Jason Derulo. Jeg møtte på han på Gardemoen da jeg og familien min skulle til Tyrkia. Mens jeg stod med pommes frites i hånden, skulle jeg bort for å ta meg litt ketchup, og da skumpet vi borte i hverandre og bare lo. Det var et romantisk øyeblikk, latter og øyekontakt. Jeg ville ikke spørre om å ta bildet med han, selvom jeg var supergira på det. Jeg tenkte han kanskje ville ha litt fred og ro med maten før han skulle fly. Så det var vårt lille magiske øyeblikk.

♥ Jeg har sikkert 50 truser/ g-strenger i skapet mitt. Hver eneste gang jeg går innom undertøysavdelingen går jeg aldri ut derfra tomhendt. Jeg elsker å shoppe undertøy.

♥ Jeg er en rar samler. Da jeg var liten sparte jeg på runde bokser i forskjellige farger. Senere gikk det over til blader/ magasiner (spesielt TOPP) til hyllen min ble ødelagt fordi det ble for tungt… Etter det, sparte jeg på nærmere 500 tyrkiske armbånd med øyet i miden som skal bringe lykke. Samtidig som denne armbånd-samlingen, fikk jeg en sprø smak for sære øredobber. Jeg gikk med jordbær, skilpadder, kaniner, terninger, bamser osv – dette da jeg var 16 eller 17 år. Deretter ble det neglelakker, skoesker (den samlemanien sliter jeg med å gi slipp på fremdeles) og nå parfymer. Hver eneste gang jeg går inn i en parfymebutikk, sier vennene mine, og spesielt èn person “Du skal IKKE kjøpe en ny parfyme”.

♥ Så fort jeg kommer hjem fra et eller annet, hopper jeg rett inn i joggebukse. Virkelig den beste følelsen i verdaaaa! Jeg forstår ikke meg på jenter som klarer å ha på seg en stram jeans hele dagen, God bless you girls.

♥ Jeg er presis. Verste jeg vet er å komme for sent, men når det først hender at jeg er for sen, er det aldri pga meg. Jeg vet ikke om det er vanlig, men jeg planlegger tiden og alt dager i forveien slik at jeg VET jeg har god tid. Jeg fikser meg sjeldent med venninner, fordi jeg liker å ha tilgang til alt jeg trenger hjemme. Så.. Så fort jeg kommer på “før-vorset” hjelper jeg til med å rette håret til venninnene mine så de skal bli klare til vorset – I like it.

♥ Jeg elsket skrekkfilmer da jeg var mindre. Jeg kunne se på det alene i mørket uten å bli redd. Men nå? HAHHH! Aldri om jeg ser det alene. Hvis noen først foreslår at vi skal se skrekkfilm hender det at jeg faktisk prøver å overbevise den andre om at action er bedre.

♥ Jeg har vært forelsket 2 ganger i livet mitt. Det er både den beste og verste følelsen i verden. Men guuud hvor deilig det er å være forelsket! Sommerfugler i magen, det lille smilet man får når man tenker på den andre personen, ikke for å glemme den lille fnise latteren man får. Å være forelsket er virkelig noe alle fortjener å oppleve.

♥ Det er et eller annet med meg og en iphone som ikke er full ladet. Jeg går aldri ut døren hvis jeg ikke har ladet mobilen 100%. Da skal jeg hvert fall ha med meg en lader. Noe alle venninnene mine får seg en god latter av og sier sånn “shit madde du har sikkert sykt lite nå”, det er hver gang jeg sier “kan jeg lade iphonen?”. Jeg stresser veldig hvis jeg ser jeg har 50% igjen. Jeg frykter mobilen skal skru av seg og at jeg ikke får kommet meg hjem, eller at noe skjer mens mobilen min er av så jeg går glipp av noe viktig. Det kan være alt fra noe i familien, til at en venn i nød trenger hjelp med at noen holder håret mens de kaster opp. Med andre ord; Jeg overtenker alt for mye.

♥ Jeg sliter med å finne hatter som passer til hodet mitt. Til og med venninner har prøvd å hjelpe meg. Ikke engang XS/S passer. Jeg mener HVORDAN?!?!?!?! Helt sinnsykt at vi fikk inn hatter til jente på Urban bare for noen uker siden. Den var onesize, og de passer aldri. Men så dere…. Jeg bestemte meg for å prøve en for moroskyld og vise mine kollegaer at den ikke passer. Den passet!!! Jeg er i himmelen, 2 år har jeg slitet med å finne en hatt som passer. Here it is:

Visste du noe av dette & kan ikke dere lesere skrive ned noen litt morsomme fakta om dere selv?♥

24 kommentarer
    1. Wow du har veldig pene ansiktstrekk! Morsomt innlegg også.
      Hahah åh skulle ønske jeg var like flink til å beregne tid, men er helt motsatt for jeg skal alltid bare først, starter ut i god tid også ser jeg at åh jeg har jo tid til… også er jeg sent ute igjen. Allikevel er det helt ok her i Italia for virker som at alle andre har samme perspektiv på tid her nede, så kommer nesten alltid samtidig med folk nå! haha.

    2. haha du virker veldig strukturert å til stede…… Noe ikke jeg er Hehe….
      -jeg er også veldig lat, som feks hvis mobilen min ligger 3m unna meg men jeg ikke orker å hente den, finner jeg bare ting i nærheten og lager noe som gjør at jeg når den. Selvom det som oftest tar sikkert 15 min.

    3. Woop wopp for passende hatt 😀 Huff, jeg er forelsket akkurat nå. Sånn nyforelsket. Er helt forferdelig. Er alltid sulten men klarer ikke spise, skjelven, kvalm og kald… :S

    4. Åh jeg digger sånne innlegg
      Jeg hater også å komme for sent, blir helt stressa hvis jeg er hjemme og skal på skolen å skolen starter om et kvarter og jeg bor veldi nærme skolen min så jeg har god tid hehe. Jeg husker også at jeg samlet på delfinting da jeg var mindre haha

    5. Jeg også brukte å samle på TOPP-blader! Andre ting jeg samlet var hviskelær og plakater. Nå samler jeg tydeligvis på høyttalere, toppa på rusbrus- og ciderflasker, smykker, armbånder, øredobber og lys, sånne talglys eller hva det nå heter… Elsker levende lys!
      Jeg hater å planlegge, for det blir ikke gjort likevel.
      Jeg har vært forelsket, sånn skikkelig forelsket, en gang i hele mitt liv, og det har jeg vært i over 13-14 år, i samme personen. Men nå er det slutt på det. Jeg vil bare fokusere på meg, familien og vennene mine. Det er det som er viktigst akkurat nå.

    6. Trodde jeg var den eneste som samlte på øredobber! Hadde alle verdens forskjellige former, fasonger, størrelser fra cupcapes og sauer til griser og lang øredobber med fjær. Husker jeg var i USA i 2009 da jeg var 11 og fant “Claire’s”. Haha tror aldri jeg har vært så lykkelig av å gå inn i en butikk før. Her var det øredobber etter øredobber på rekke og rad og du kan tro jeg “shoppet til jeg droppet”.

    7. Hvem har vel ikke hatt en periode hvor de samler på Topp-blader, haha. Er litt som deg, jeg kan samle ekstremt mye på en ting en stund før jeg plutselig går over til noe helt annet og kjøper inn i overkant mye av det. Huff.

    8. Kunne du laget et innlegg om håret ditt? Skjønner ikke hvordan du klarer å holde det så sunt og fint, haha:-)

    9. Åhh hadde blitt så glad hvis du kunne legge litt flere videoer ut på YouTube, elsker å se på videoene dine( selv om det bare er to)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg