DAGENS ANTREKK 300715

I dag våknet jeg av at jeg nesten svettet ihjel i sengen. Selvom det føltes helt forferdelig, føltes det så godt å dra opp rullgardinen og endelig se solen igjen. De siste dagene har det vært mye regn, og i forigårs var kanskje den verste regndagen på evigheter her i byen. Men jeg liker også at det regner, for da har jeg en god grunn til å bare være inne. Jeg har perioder hvor jeg kan være veldig på farten hele tiden, og andre perioder hvor jeg bare er på rommet mitt. Den perioden har jeg hatt i 2 uker nå, i dag var vel den første dagen jeg gikk ut sånn ordentlig på en god stund (matbutikken teller ikke). Det har skjedd mye i familien den siste tiden, men mer vil jeg ikke dele her på bloggen. Det er en av grunnene til at jeg har blogget veldig ustabilt de siste ukene. Jeg trengte en pause. Ting begynner å bli bedre og at det var fint vær i dag gjorde ting enda bedre akkurat nå. Noe som gjorde alt enda bedre igjen der, var at jeg og søsteren min dro på kino! Vi så den nye filmen Paper Towns, og jeg likte handlingen og slutten veldig godt. Jeg liker når ting er klisjè, men det er enda bedre når uventede ting skjer.

Så dere. Det var fint vær i dag, frem til klokken ble nærmere halv seks. Da begynte skyene å komme frem. Heldigvis fikk jeg tatt noen antrekksbilder i en ny playsuit i dag, som jeg forresten liker kjempegodt. Jeg har svært få klær i hvitt, og det er fordi jeg alltid klarer å søle på noe av det hvis jeg først bruker hvitt. Tror dere ikke at jeg klarte å søle leppestift på den? Vinden sin feil, alt bare blåste opp i ansiktet mitt og traff så klart leppene mine. Ikke en bra start, men bedre ble det da en søt pus ville være med på bildene mine. Den la seg ned etter hver halvmeter den gikk, og skulle så absolutt gjøre det rundt oss. Den var bare så søt og kosete!!! Jeg er ikke sånn veldig, veldig glad i katter iogmed at jeg ikke vet hvor jeg har dem, de gjør akkurat som de selv vil, så jeg er alltid litt pinglete med katter. Men denne pusen, den var super kosete♥


Playsuit fra IvyRevel (Sponset) // Sko fra Nelly // Ray-Ban fra Junkyard (Sponset) // Klokke fra Larsson&Jennings

Hva synes dere?♥

35 kommentarer

Siste innlegg