BILDENE SOM ALDRI KOM PÅ BLOGGEN

Huff, jeg har vurdert dette innlegget ganske lenge. Skal jeg eller skal jeg ikke? Men helt ærlig så må vi bloggerne slutte å ta oss selv så høytidelig, alle er stygge i blant, eller stygge og stygge du. Man kommer alltid til å ha noen mindre fine bilder blant de pene, og sånn er det bare. I stedet for å kun vise det beste av det beste, hvorfor ikke vise de verste? Det er jo bare å le av det, litt selvironi må man ha på bloggen! Noen av bildene jeg har er faktisk så ille at jeg ikke kan legge dem ut, mange av dem hvor jeg gjesper så enormt at man kan se ned i halsen min, neida, joda. Ikke langt ifra hahah… Mange stygge bilder har jeg også slettet, med tanke på at jeg trodde jeg aldri kom til å skulle poste en slikt innlegg som dette. Men OM jeg angrer på at jeg slettet dem. Måtte derfor ta meg en liten titt innom hardisken for å se om det skjulte seg noen skjulte skatter der. Og gjett om jeg fant noen. Fra nå av, skal jeg virkelig ta vare på fæle bilder som blir tatt. For en dag vil man le av dem, og da vil jeg le godt.

Likte dere dette innlegget?♥

32 kommentarer
    1. Dere jenter over. Dere hadde vel ikke lagt ut bilder av dere selv som dere ikke er fornøyd med? Dere har vel ikke lyst at andre skal se dere med den grimasen dere fikk idet bildet ble tatt. Skjønner Madeleine godt jeg! Søt uansett 🙂

    2. Anonym: Altså, det er mange som har hatt disse innleggene – så hva er galt å ha en av hennes innlegg om inspirasjon? Er Wishlist fra Nelly, visste du at, tumblrinspo, through my iphone osv uorginalt bare fordi flere liker å skrive om det? Selvom innlegget handler om det samme, eksisterer verken samme tekst eller bilder i innleggene.

    3. Oi… Syns nesten det første bildet i grønn buksedress er det fineste jeg har sett av deg. Fordi bildet og latteren virker så ekte, og ikke så oppstilt som mange andre. Men ingen av disse bildene vil jeg kalle stygge 🙂

    4. You are not ugly on these pictures and when you think that yes you make a mistake , you are nice and cute on these pictures 🙂

    5. Morsom ide men disse bildene kan du ærlig talt ikke kalle stygge? Det er deg, sminket og fin på cafe som ser ned på maten,istedet for på kameraet? Hva var “stygt” på det for eksempel? Hah, eller så er d vel bare du som er for fin til å være stygg på bilder;-) uansett, god helg videre!!

    6. Anonym: Dette er ikke de styggeste bildene av meg, det er nok fyllebilder som aldri skal vises – trust me. Men humor må man ha! Det er ikke disse bildene man til vanlig legger ut på bloggen, og derfor er det gøy å vise bildene som ikke blir vist. Som er mindre fine, som jeg skrev 🙂 Det er ikke om å gjøre å være styggest i dette innlegget, eller blant andre bloggere. Det er bare å vise frem de som uheldigvis ble tatt in the moment, og ikke ble så vellykket til å vises frem der og da.

    7. HAHAH du virker så rå! Elsker hvordan du sprer glede gjennom tekst og bilder her på bloggen <3 DU ER NYDELIG!

    8. Du er bare fantastisk herlig! <3
      Favorittbloggeren min, helt klart!
      Et spørsmål, er konkurransen avsluttet? 🙂

    9. God ide, men synes du kunne lagt ut for eks usminkede bilder e.l. skjønner kjempegodt at du ikke vil legge ut de styggeste bildene som finnes altså, men i min bok ER det der å ta seg selv høytidelig. Alle legger ut bilder med grimaser.. vet ikke hvorfor, men.
      Jeg fant bloggen din helt tilfeldig, fordi søkte etter bloggen (den er slettet) til en venninne av meg som døde for flere år siden for å se om den fortsatt lå ute. Den het det samme.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg