TUMBLR INSPIRATION

Vinneren av Makestyle konkurransen ble Lena. Gratulerer så mye til deg! Vennligst sjekk mailen din i løpet av uken, så du får mottatt premien din.


Antrekksbildene jeg hadde planer om å ta i dag, ble dessverre litt utsatt på grunn av regnværet. Derfor så jeg at det er en liten stund siden sist jeg oppdaterte dere med inspirasjonen min fra tumblr. Jeg har blitt litt mer aktiv der nå, med tanke på at jeg har lastet med tumblr appen på iphonen min. SÅÅ genialt å ha når du ikke har en dritt å gjøre på mobilen, og kjeder deg ihjel. Takk Gud for at vi har tumblr. Jeg har overhodet ikke styr på hvor mange jeg følger på tumblr, men jeg vet jeg aldri kan følge for mange. Jeg er på utkikk etter nye tumblrsider hver eneste dag, så er du på tumblr kopier inn direktelinken så kan jeg ta en titt på din! Man kan aldri få for mye inspirasjon. Og er det ett sted jeg elsker å finne inspirasjon fra, er det tumblr. Ikke bare stilmessig, men også i tankegangen. Har jeg en dårlig dag, så er det noen tekster som treffer meg så i hjertet og får meg til å bli litt klarere i hodet. Som blogger, er det lett å gå tom for idèer til bilder og oppsett av produkter, og på tumblr finner man så mye genialt. Det har virkelig hjulpet meg. Tumblr saved my laif.

Hvis du ønsker å sjekke ut min tumblr, trykk HER.








Hva heter du på tumblr?♥

27 kommentarer

Siste innlegg