DETAILS X MAGAZINE

De 2 siste dagene har det varme og fine været begynt å komme tilbake, er ikke helt høst enda – heldigvis. Jeg var for opptatt i går til å sole meg på verandaen, men i dag fikk jeg heldigvis 2 timer ute i solen. Jeg ble veldig utålmodig at jeg til slutt ikke klarte å sole meg lenger. Det er så rart, for før kunne jeg ligge ute i timesvis og bare slappe av, mens nå takler jeg så vidt 2 timer. Jeg fikk ikke så veldig mye farge iogmed at solen ikke stekte sååå mye, kanskje været er enda bedre i morgen. Da skal jeg jaggu meg slappe av på verandaen med en kald cola. Jeg solte meg med joggebukse og bikini, why? Jo, det har seg slik at jeg blir mye fortere brun på bena enn det jeg gjør på resten av kroppen. Så derfor tror jeg og håper jeg at jeg kanskje kan ta igjen brunfargen på bena hvis jeg dekker dem til, haha. Satser på finvær i morgen, så kanskje jeg har en sjans til å få mer farge i ansiktet. Det er en så stor forskjell på ansiktet og bena mine at jeg ikke kan gå i shorts/ kjole. Dritt lei av å høre “oi, du er sykt brun på bena i forhold til ansiktet ditt”. Jada, jeg er klar over det. Jeg ser det erryday.

Jeg har tatt en liten rydderunde i sko-hyllene mine og skal i løpet av helgen få lagt ut litt sko for salg på instagram @madeleinepsale. Dette er sko jeg faktisk ikke har brukt, og sko jeg så vidt har hatt føttene mine i. En av grunnene til at jeg selger noen av skoene er fordi noen av dem brått ikke passer??? Jeg ble så lei meg da jeg skulle prøve de nye Adidas Superstar med blomster på, og de ikke passet. Det er et par andre som også ikke passer, det er surt altså. Men opp i denne ryddigen, fikk jeg noen nye favs og de har jeg på meg på bildene under. Disse skoene kaller jeg tupp-meg-i-ræva-sko.


Ny favoritt lakk fra Essie og gamle favoritt sunnies fra Quay.

Likte dere noen av detaljene?♥

9 kommentarer

Siste innlegg