NIKE

// Innholder annonselenker

Jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal få sagt dette uten å høres ut som en person uten ett liv. Men dere husker jeg ble hekta på Pretty Little Liars? På under 2 uker så jeg ferdig alle 6 sesongene som har ca 25 episoder i hver sesong, og som varer i ca 45 minutter. Jeg klarte ikke å skru av etter jeg hadde sett èn episode, for i hver eneste slutt så må du virkelig bare se neste episode and so on… Det er virkelig galskap, men altså fy så trist det er å måtte vente en god stund før slutten av sesong 6 kommer ut. Hva skal jeg gjøre nå? De siste ukene har bare handlet om Pretty Little Liars, og nå er det ferdig. Selvom jeg nå vet hvem A er, må jeg vite hvem denne mannen på slutten er av sesong 6. Det er så slemt å slutte en episode sånn der og ikke slippe ut hele sesong 6. Det har kun vært èn annen serie jeg har vært så her hekta på, og det er selvfølgelig Dexter. Jeg hater fremdeles slutten på den serien, men likevel kan man forstå hvorfor. Men åhhhh, så mye følelser haha!

I dag har jeg vært litt på farten men likevel fått noen timer ute i solen. Det sies at sommerværet endelig har kommet for å bli, men det blir sagt så fort det er 1 dag med knallvær. Vi får ta 1 dag av gangen og bare nyte det mens vi kan. Jeg vil helst unngå å bli solbrent som jeg ble sist, derfor smører jeg meg heller med høy faktor enn å risikere noe annet. Likevel poppet det frem en solbrent nese i dag med 2 cm brun stripe, som faktisk er fregnene mine. De har ikke giddet å spre seg og heller blitt til en brun stripe midt på nesa mi. Det ser veldig rart ut, ser ut som en sjokoladeflekk. Etter jeg kom meg inn og fikk dusjet av meg solkremen som lukter himmelsk, hoppet jeg rett inn i koseklær fra Nike. Jeg har nemlig mottatt en ny topp fra Nike som jeg liker kjempe godt. Måtte bare mikse den opp med favoritt shortsen min fra samme merke da òg. Kan jo aldri bli for mye av det?


Toppen er sponset og den finner du her.

Likte du den?♥

6 kommentarer
    1. Det som vangligvis skjer med meg er at jeg begynner å se etter en annen tv-serie som kan “erstatte” den jeg holdt på med til den begynner igjen. Har du noen gang f.eks sett på tv-serien Awkward? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg