A CLOSER LOOK AT MY PURSES AND WALLETS

Jeg husker for en stund siden at jeg blogget om alle skoene mine, som veldig mange av dere likte så jeg. Derfor tenkte jeg å ta nok en slik en, bare denne gangen med veskene og lommebøkene mine. Lommebøker har jeg alltid likt. De tar ikke mye plass, men likevel får du plass til kortet, mobilen og eventuelt leppestift. Mer trengte jeg ikke på den tiden. Men likevel holdt det ikke med èn lommebok, jeg ville ha litt variasjon. Lommebøkene jeg endte opp med kan brukes til hverdag og til fest. Klassiske, men likevel så spesielle. Etterhvert begynte jeg å innse at jeg trengte noe større, for jeg prøvde virkelig ALT for å få plass til så mye som mulig. Det slet ut lommebøkene mine for å si det sånn. Jeg begynte å bruke dem som veske (som skal kunne ha flere ting i seg) og ikke til det den egentlig var laget til. Glidelåsene spratt opp, det var lommebøkenes måte å si “det er ikke plass til mer”. For 2 år siden, var jeg overhodet ikke en veske-jente. Jeg forstod ikke hvordan folk orket å ha noe som skumpet borti dem hele tiden, om det så var på hoftene eller lenger ned og bare hang på en skulder – hvor irriterende var ikke det i lengden? Jeg følte aldri behovet for å trenge en veske til å ha masse dilldall i, men det var faktisk før jeg fikk masse dilldall som jeg tok med meg overalt. Etter min første veske, ble jeg allerede en veske-jente. Jeg elsker å kunne ha med meg alt nødvendig og å kunne bruke vesken som et ekstra tilbehør til antrekket. Så etter jeg kjøpte min første veske, ble jeg bare mer og mer interessert i vesker.

“A women can never have too many shoes”. Ikke bare stemmer det, men en jente kan aldri ha for mange vesker etter min mening heller.



Veske fra Louis Vuitton.



Veske fra Versace.



Bag/ veske fra Adidas.



Veske fra River Island.



Veske fra River Island.



Veske fra Nly Trend.



Veske fra River Island.



Lommebok fra River Island.



Lommebok fra Pauls Boutique.



Lommebok fra River Island.

Noen du likte?♥

10 kommentarer
    1. Ja her var det mange vesker:) Jeg er skikkelig veske jente, og du vil ikke tro hvor mange vesker jeg har hjemme hehe. Den siste veska og lommeboka jeg kjøpte er fra Linni Meister, utrolig kul veske og lommebok.
      Jeg skal se om ikke jeg får lagt ut alle mine vesker når jeg kommer hjem fra Kreta neste lørdag;)

    2. Louis vuitton har alltid vært en favoritt hos meg, men ønsker veldig den rosa fra Alexander Wang. Men å den fra Versace er nydelig da, (sikler etter den)…

    3. Veldi fine vesker! Jeg har veldig lyst på en veske til, men sliter litt med og finne en som er perfekt.. Er veldig kresen når det kommer til sånt🙈men leter man lenge nok finner man det til slutt
      Hvordan går det med Beachit forresten?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg