JOBBHELG

Fra og med i dag er det jobbhelg for meg, men det passer meg faktisk veldig bra. Noen ganger er det deilig med fri, mens andre ganger er det heeeerlig å ha en jobb å måtte dra til. Ikke misforstå, bloggen er en jobb for meg det også, men der er jeg litt mer fri til å skrive når som helst imotsetning til jobben som jeg MÅ være på til det og det klokkeslettet. Det er deilig å fremdeles ha noen rutiner i hverdagen, som blant annet jobben min på Urban. Hvis ikke hadde nok døgnrytmen min vært så fucked up for å si det rett ut, haha. Er det noe jeg er mester i, så er det i å sove. Jeg reiser meg virkelig ikke opp fra sengen før alarmen ringer, selvom jeg har våknet før. Her skal jeg ligge til siste sekund! Så nå vet dere det, hah.. Jeg har vært opptatt helt siden 11:00 i dag morges, stod opp og hoppet rett inn i klærne mine så var jeg på vei ut for å handle noe jeg har gledet meg fryktelig mye til. Gleder meg super mye til å vise dere det på bloggen om et par dager. Etter denne lille handelen, var det rett hjem for å få i seg både frokost og lunsj før veien tok videre til stengevakt på Urban. Hver eneste gang er det like vanskelig å komme frem til hva man skal ha på, men som alltid – jeg finner alltid noe. Knipset noen raske bilder før jeg måtte dra på jobben, lover litt bedre bilder til neste gang.

Nå har jeg hoppet rett inn i joggedressen og er klar for å se Bridesmaids som går på TV3. Ha en riktig fin torsdag!




Bomberjakken husker jeg ikke hvor er fra, t-skjorten og dr.denim buksen er fra Urban, skjorten er fra Asos & klokken er fra Larsson&jennings.


Ukens høydepunkt! Dette skal jeg selvsagt vise dere senere på bloggen. Jeg har dette plagget allerede, bare i en annen farge.

Hvordan har din dag vært?♥

15 kommentarer

Siste innlegg