LATELY

Jeg har ikke åpen snapchat, men kan si jeg har perioder hvor jeg legger ut en god del der. Jeg er den personen som egentlig ikke har så mye liv, eller hvordan man skal si det. Så når jeg først er på farten, da skal jeg jaggu meg vise det òg. De siste ukene har det skjedd litt av hvert, og en av grunnene til at bloggen har vært litt på vent frem til ting har blitt bedre. Endelig begynner ting å falle på plass, og det betyr bedre og oftere blogging. Med tanke på at jeg ikke har blogget så mye om hverdagen min i bilder den siste tiden, er det litt greit å samle flere minner i ett og kanskje fortelle litt om hva jeg har gjort siden sist.

Torsdag 27.august var det på tide å ta et siste farvel med vår kjære farmor som sovnet inn den 22.august. Er det noe man aldri kan bli vant til, så er det begravelser. Det er forferdelig å se alle du er glad i gråte fordi vi alle har mistet en person som betydde mye for oss alle sammen. Selvom det var en trist begravelse, var den også veldig fin. Det var første gangen jeg hjalp til å bære kisten, og å gå ut av Jeløy kapell med kisten i hånden din, da slo det meg at jeg aldri vil få se farmor igjen. Du kjemper imot å holde tårene inne, men det går ikke. Etter at begravelsen var over, dro alle i familien til Refnes Gods for å samle oss og avslutte en trist dag som en fin dag. Fredag 28.august dro jeg til Gøteborg med Junkyardnorge for å snakke om et samarbeid jeg veldig snart skal fortelle dere om. Møtet gikk veldig bra, og det kribler i hele meg å få satt i gang, it’s really happening!! Enda en drøm går i oppfyllelse, og jeg kan knapt vente med å se hva jeg har vært med på å skape. Lørdag 29.august var det på tide å feire bursdagen til min kjære svenske kollega Linnea som fylte 20 år. Så gøy som jeg hadde det denne kvelden har jeg ikke hatt det på lenge. Alltid så koselig å møte på nye mennesker, spesielt svensker, haha! Etter mye beerpong, limbo og dansing, tok veien videre ut på byen hvor dansingen fortsatte hele natten. Jeg var nesten like støl i kroppen etter dansingen, som det jeg blir etter styrketrening. Det sier vel sitt. Søndag 30.august dro hele familien bort til farmor for å rydde i leiligheten hennes på formiddagen. Det føltes veldig rart å være i hennes hus, uten hun. Vi gikk igjennom klær, smykker, møbler osv for å finne ut av hva som skulle hives, gis bort, og hva vi ønsket å ta selv. Mandag 31. august hadde jeg PT-time for å få satt i gang en kostplan så jeg kan komme meg raskere opp i vekt. Det hjelper ikke bare å trene, for du trenger også fett for å bygge muskler. Timen gikk kjempebra og jeg er spent på å se hvordan kostplanen min vil se ut, og om jeg vil bli flink til å følge den. Jeg begynner å få litt styr på treningen, og få det i rutinene mine – så jeg tror dette skal gå fint. På torsdagen, fredagen og lørdagen som var nå har jeg jobbet og trent ved siden av noen av dagene. Så denne helgen har jeg vært helt dø etter jobben og treningen at jeg har ligget flat som en pannekake. Jeg er veldig klar for en ny uke, og skal love dere at det blir bedre blogging fremover, for jeg har noe på lur.

Hva har du gjort den siste tiden & hva ønsker du å se mer av på bloggen min?♥

7 kommentarer
    1. Jeg elsker virkelig dine personlige innlegg fordi de er så ærlige!! Så det ønsker jeg mer av:) ellers må jeg si at du er fantastisk nydelig og at jeg virkelig elsker bloggen din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg