MY IPHONE COVERS

Da jeg hadde iPhone 4 hadde jeg nærmere 20-30 deksler som jeg seriøst byttet på hver uke, eller kanskje oftere enn det. Så dere kan bare gjette hvor trist det var å si farvel til alle dekslene mine da jeg fikk iPhone 5 i julegave. Både godt og vondt på en gang. Jeg var en av de få som hadde iPhone 4 igjen, etter at 5’ern hadde kommet ut. Jeg har så vanskelig for å si farvel til noe jeg har blitt glad i, haha. Men med ny mobil, betydde det nye deksler. Jeg tør ikke å gå uten deksel på mobilen min, for jeg er så redd for å knuse iPhonen min. Jeg har kun knust skjermen på en av Iphoneene mine èn gang. Vet ikke om det bare er snakk om flaks eller om det er fordi jeg har brukt deksel hele tiden. Men hvis jeg først skal ha et deksel, vil jeg selvfølgelig ha noen fine, og det synes jeg virkelig at jeg har fått tak i. Favorittdekslene mine er utent tvil det fra Adidas og det sorte fra By Malene Birger, leather case er desidert det beste dekslet of all times. Jeg elsker å stryke på det, håper ikke det er ganske sært? Haha, huff… Jeg er stadig på utkikk etter nye deksler, så vet dere om noen nettbutikker som selger mange fine eller eventuelt butikker?

Jeg er også litt stolt over meg selv. Kjøpte marmor posters på Ebay for 2 uker siden, ett i lyse gråtoner og et i mørke gråtoner. Tenkte at jeg måtte oppgradere bakgrunnen på mange av bildene mine her på bloggen fra teppet til noe litt annet, og måtte derfor teste det ut i dag. Marmor er sååå fint, og det ser alltid bra ut uansett hva du legger på over dette printet. En god og billig investering fra Ebay.


Fra Ebay.


Fra Asos.


Fra Adidas – kjøpt i Adidas butikken i Soho i New York.


Fra Michael Kors.


Fra By Malene Birger. Etter at jeg fikk lange negler har jeg fått en uvane med å skrape av logoen bak på dekslet til høyre, sykt irriterende…

Likte du noen av dekslene mine?♥

10 kommentarer
    1. Såå fine 🙂 jeg har 150 deksel til min iPhone 4, 4S, 5 og 5S, hahaha 🙂 og jeg handler mine deksel på – Mytrendyphone, men skal du handle der fra, så ikke bruk kort siden det er en svindel sie, handle heller med faktura for sikkerhetskyld 🙂 Beste butikken eeever og billig, værd og kjøpe der fra om du er på utkikk etter deksel til under 100 lappen, anbefaler og handle med faktura da om du ikke vil bli svindlet da 😀 ♡♡♡♡

    2. Åhh, såå fine deksel!!<3
      Hva søkte du på for å finne sånn marmor greie? Og hvor har du den? Er det en plate, eller er det lim bak. Altså skjønte ikke helt... hehe:P

    3. Hei!
      Kom over denne siden for en stund tilbake på en eller annen blogg, mye fine deksler der. Aner ikke hvordan det er å kjøpe derfra da men.. Har du hørt om siden eller prøvd den selv? https://society6.com/cases
      Jeg kjøpte min på nfoto.no og er strålende fornøyd, ville ha en mer personlig en med bilder av venner/familie, og så var det kjekt med kortlommer 😉

    4. Hei 🙂 bruker du 2 mobiler siden du for bare over 1 uke siden skrev et innlegg at du hadde fått den Huawei mobilen? :))

    5. Anonym: Nei, bruker kun 1 mobil. Jeg har kun 1 simkort så det hadde aldri gått tror jeg haha! 🙂 Huawei mobilen har jeg testet ut og selv om den er super bra er det vanskelig for meg å gi slipp på gamle ting. Men jeg tar vare på Huawei mobilen, for jeg bruker den innimellom for litt variasjon osv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg