ANTREKK: COMFY JUMPSUIT

Jeg vil bare starte dette innlegget med å si tusen takk til alle de flotte kommentarne jeg fikk på svar på spørsmålsrunden min. Dere er fantastiske♥ I dag føler jeg meg fremdeles ikke helt frisk, men noen ganger hjelper det litt på formen og føle at man ser bra ut – er dere enige? Jeg startet derfor med å sminke meg, ordne meg litt på håret for sovesveisen min er ikke et syn dere ønsker å se, grave litt i klesskapet for å se om jeg hadde noe jeg ikke hadde vist dere og voilà!! Før jeg visste ordet av det var jeg endelig gira på å ta nye antrekksbilder med mitt nye kamera. Det er så rart hvordan et nytt kamera kan gi deg en ny gnist på bloggfronten. Det føltes så herlig, det må jeg få sagt. Eneste problemet for meg som gjenstår nå er å bruke hodet for å finne steder som er kjempeflotte til å ta bilder på. Jeg bor der det ikke er noe bygninger å se, bare grønn plen, lekeplass over og barnehage ved siden av liksom. Derfor så kjekt at man da har 2 spreke ben å gå på, så får jeg ta meg en liten gårunde en av de neste dagene og lete etter noen fine steder. Til da får dere nøye dere med der jeg tok antrekksbildene i dag. Appropo steder å ta antrekksbilder, dere har vel ingen tips til locations der det ser bra ut? Er nå man føler på det å skulle hatt billappen, huff. Godt jeg er i gang med det, for å si det sånn!

Antrekket jeg har på i dag er et av mine favorittantrekk. Jeg trenger virkelig ikke å si mer;








Jumpsuit fra Asos // Skjorte fra Urban // Sko fra Noodles // Veske fra NLY Trend // Klokke fra Larsson&Jennings // Solbriller fra Quay

Hva synes dere om antrekket?♥

46 kommentarer

Siste innlegg