ANTREKK: LEATHER AND TURTLENECK

I hele dag har jeg vært med Ida og vi har tatt livet med ro rett og slett, haha. Vi har somlet som bare det i hele dag, brukt 2 timer ekstra i byen i stedet for bare 1. Jeg kjøpte meg noen nye ting til rommet mitt, blant annet duftepinner og en ananas til pynt. Jeg var egentlig ganske klar for å gjøre om mye på hyllene mine, med tanke på at de har stått urørt i sikkert et halvt år nå. Men det var bare ikke helt den dagen for å handle inn masse nytt. Jeg må faktisk tenke litt om før jeg bare kjøper noe. Jeg har så mye dilldall til rommet mitt som bare aldri kom seg opp på verken hyllene eller veggene mine – fordi jeg ikke hadde nok plass. Den glippen vil jeg ikke gå på igjen. Derfor er det greit å ta ting litt med ro, planlegge hva jeg vil gjøre om og hva jeg vil kjøpe. Jeg venter nå på 8 plakater i forskjellige størrelser som skal opp på veggen min ganske snart. Jeg kan knapt vente til å få dem opp på veggen, og ikke minst bare få dem. Håper det blir like fint i virkeligheten, som det det ble i hodet mitt.

Jeg var veldig usikker på om jeg skulle være litt risky å ta antrekksbilder i dag selvom det regnet. Etter litt tenking kjørte jeg på! Det er ikke bare bare å stå ute i regnet og vinden, men antrekksbilder ble det jaggu meg likevel. Det begynner å gå mot kaldere tider, og det passet da perfekt å bruke den nye oversized turtleneck genseren min. Jeg ville ha den litt lang fordi jeg synes slike gensere er så stilig til tighte jeans og boots. Jeg vet ikke helt om jeg liker genseren eller ikke, fordi det er uvant å gå med en strikket turtleneck. Kanskje jeg blir mer vant til det snart, det håper jeg. For genseren er virkelig flott å se på! Det sies at man ikke skal bruke skinnjakke når det regner, men for antrekket sitt skyld måtte jeg bare ta på meg favoritt skinnjakken.







Skinnjakke fra Zara // Genser fra BikBok // Bukse fra TopShop // Boots fra Duffy // Veske fra River Island // Klokke fra Larsson&Jennings

Hva synes dere?♥

41 kommentarer

Siste innlegg