WERK MODE

Denne helgen har jeg nok en jobbhelg, og åpningen i dag er allerede unnagjort. Da jeg kom på jobb i dag, stod det flere store esker ute i butikken som jeg ble veldig nysgjerrig på. Jeg spurte derfor hvor disse eskene skulle til og da fikk jeg høre at disse klærne skal til de millioner av flyktninger fra Midtøsten og Nord-Afrika. Hjertet mitt smeltet. I disse store eskene får man plass til vannvittig mye klær, og det er fantastisk godt å tenke på at flyktningene skal få noen gaver som er deres. Varner gruppen har vist et stort engasjement for denne katastrofen som foregår ved å samarbeide med Redd Barna og UNICEF. Det er derfor så deilig, ikke minst et stolt øyeblikk å være en del av denne gruppen siden jeg jobber på Urban.

Jeg ødela BIGTIME for meg selv i går, da jeg sov til over nesten 12:00. Jeg tenkte ikke før jeg våknet “pokker”. Det er ikke bare bare å bli trøtt innen klokken er 00:00, når du vet du skal opp 07:30 for å gjøre deg klar til jobb dagen etter. Kjente virkelig på hele meg at jeg kunne trengt noen ekstra timer søvn i dag, men heldigvis gikk det kjempebra på jobb. Regnet har roet seg veldig siden i dag morges, som betyr flere mennesker på senteret som igjen betyr mer liv! Tiden går absolutt fortere når man har mer å gjøre, og denne dagen gikk for meg superraskt. For at tiden skulle gå litt fortere på jobb, tok jeg med Olympus Pen for å knipse et par bilder på jobben. Det var flere på jobben som ble fascinert over dette lille kameraet. Jeg kommer fortsatt ikke over hvordan det er mulig for et så lite kamera å ta så gode bilder. Jeg er så forelsket i kameraet, jeg får ikke sagt det nok. Noe annet jeg har forelsket meg helt i, er den nye genseren min fra Nike. Jeg har holdt meg litt unna print den siste tiden, men så fort jeg tok på meg denne hoodien så var jeg tilbake til print. Jeg tok genseren i small, men den er likevel baggy – akkurat som jeg liker det.




Nike genseren er sponset og den finner du her.


Har din dag vært bra?♥

19 kommentarer

Siste innlegg