OSLOTUR MED JENTENE

I går avtalte jeg og resten av kollegaene mine om å ta oss en liten tur over til Oslo. Sjefen våres på Urban skal nemlig slutte som sjef den 10.oktober, så vi måtte bare kjøpe en avskjedsgave til hun da. Passet derfor perfekt å ta en koselig tur i Oslo hvor vi tittet på gaver til sjefen og litt selv ikke minst, haha. Overraskende nok dro jeg hjem fra Oslo tomhendt, tomhendt dere!!! Nesten litt deilig at jeg ikke fant noe spesielt, da får det bli til en annen gang. Vi ville gjerne treffe Ingvild, som fremdeles er ekstrahjelp hos oss på Urban, men har flyttet til Oslo for å studere, så da ble det litt ekstra kos å se henne igjen også. Vi gikk gjennom hele Karl Johan, mens vi delte paraply og bare hadde det jæskla gøy rett og slett. Med tanke på at jeg hadde jobbet siden 09:00 tidligere den dagen, kjente jeg at det var på tide å få i seg ordentlig middag, før sulten gikk over til kvalme av sult. Verste følelsen ever dere! Vi bestemte oss derfor å gå mot Aker Brygge og spise på Olivia der. Siden det var varmelamper ute, slo vi til og satte oss ute. Det var kjempekoselig å sitte ute og spise god mat med jentene. Jeg er veldig glad i pasta carbonara, så igjen spiste jeg det samme på Olivia. Kanskje på tide å prøve ut noe nytt der snart. Jeg er alltid så pingle når det gjelder å teste ut ny mat, det hater jeg. Etter vi hadde spist, tok vi en siste tur innom Oslo City før vi tok veien videre hjem. Jeg har faktisk aldri vært på Oslo City, det er litt sykt med tanke på at jeg kun bor 40 min unna Oslo. Sjeldent jeg drar til Oslo for å kose meg og slappe av, er som regel jobb da – så å tilbringe en hel dag i Oslo og bare ta det med ro, det trengte jeg nå. Jeg var helt utslitt etter i går med tanke på at jeg hadde vært på farten siden 07:30 at jeg la meg så fort jeg kom hjem.

Knipset litt bilder mens vi var i Oslo, så her kommer det et lite bildedryss til dere













Gjorde du noe koselig i går?

27 kommentarer

Siste innlegg