–> CRAZY SHOPPING <–

Nok en dag har det regnet ned her i Moss, og jeg begynner å bli greit lei alt regnet nå. Kan det snart komme litt bedre vær? Man blir nesten deprimert av å sitte i sengen og se ut av vinduet når det holder på slik. Det er så lett å bli usosial med dette været, og det hater jeg. Men jeg har heldigvis hatt litt planer og ting jeg har måttet ordne i dag likevel. Derfor var det opp og hopp, spise litt Nesquick til frokost og så komme seg ned til byen for å møte Ida. Det er litt travle dager i vente, fra og med i morgen av. Det er selvfølgelig snakk om Crazy Shopping på Amfi. Utrolig hvor fort tiden går og at det jammen meg er på tide med Crazy Shopping igjen, allerede. Jeg jobber på som sagt på Urban og vi har det siste året hatt helt syke tilbud å bidra med. Men denne gangen har vi de beste tilbudene ever å by på, så med tanke på hvor mye kule klær og sko vi har på Urban, anbefaler jeg deg å komme innom enten i morgen, men HVERTFALL på lørdag. Tilbudene vi har i butikken er nemlig jakker til 299 kr, kåper til 500 kr og en mengde med klær til kun 150 kr! På lørdag har vi helt Crazy tilbud, og grunnen til at det heter akkurat dette er fordi det KUN varer i 2 minutter og 23 sekunder. Da har vi syyyyyyke priser, noe dere absolutt ikke vil gå glipp av. Dette store tilbudet starter på lørdag rundt klokken 14:00, so be there!

Knipset litt bilder så dere kan se hva slags tilbud og hva dere allerede nå kan se kommer på tilbud fra og med i morgen. Det store bordet som er dekket til er massevis av varer som skal være med på lørdagen, hvis ikke du blir nysgjerrig så vet ikke jeg altså. Ses vi?



Forresten så kommer det antrekksbilder fra i dag på bloggen i morgen, vi snakkes!

7 kommentarer

Siste innlegg