ANTREKK: COAT YOUR STYLE

Jeg vet ikke om veldig mange av dere vet dette, men i tillegg til at jeg jobber i Urban er jeg også ambassadør for selveste Urban. Dette startet vel før jeg begynte å jobbe i denne butikken, hvor jeg fikk mer og mer peiling på dette merke. Så for meg, er det utrolig gøy å være en ansatt men også ha den som jobb på bloggen. Det er faktisk 2 fluer i èn smekk! Hadde dere blitt med meg inn i klesskapet mitt, hadde dere sett at nærmere 70% av alt jeg eier er fra Urban. Men under halvparten er spons, du handler faktisk så sykt mye mer i en butikk hvis du jobber i den. Det er hvertfall sånn med oss ansatte der jeg jobber, haha. Dere skulle bare sett permen våres med alle kvitteringene. Gjennom årene har Urban fått mer og mer fashion style, og mer kjente merker inn i butikken – noe jeg digger BIGTIME. Så å kunne samarbeide med Urban gjennom bloggen, det synes jeg er kjempeknall. For som dere sikkert vet, elsker jeg Urban.

Urban har et eget merke som heter Flat Top, som produserer utrolig mye pent til jente. Den siste tiden har Flat Top fått inn mange nye kåper til jente, og i den anledningen har de satt igang en konkurranse “Coat Your Style” hvor DU kan vinne den kåpen du ønsker. Det eneste du trenger å gjøre for å delta i denne konkurransen er å dra innom en Urban butikk, finne den kåpen du liker godt og ta et bildet av deg selv med kåpen på, legge bildet ut på instagram og tagge #UCYS så er du med i trekningen om en ny kåpe. Lykke til alle sammen!!!

Under ser dere min favoritt kåpe fra Flat Top som jeg har i xs, kanskje du finner en annen favoritt?











Skjorte & Flat Top jakke fra Urban HER (sponset) // Genser fra Adidas // Bukse fra TopShop // Sko fra Nike // Solbriller fra Quay

Hva synes du om antrekket?

23 kommentarer

Siste innlegg