GÅRSDAGEN

Ikke lenge etter at jeg våknet i går, fikk jeg en melding av Ida der hun lurte på om jeg ville bli med ned til byen med Malene siden det var salg. Jeg takker aldri nei til en tur ned til byen, hvertfall ikke når det er snakk om salg! Det var å bare slenge på seg sminke og finne noen klær som passet til det nydelige været vi hadde i går, så var jeg klar. I det vi kom til byen, var det bare noen minutter igjen til Crazy Shopping skulle starte på jobben, og selvom jeg hadde fri denne helgen, kunne jeg ikke gå glipp av det. Helt vilt hvor stappet det var med mennesker der inne, men kjempegøy å se at så mange kom! Etter vi hadde fått med oss dette tilbudet, gikk vi bort til Cafè Riis for å ta lunsjen der i sola. Det begynte brått å regne mens vi tok desserten ute, så da ble det å ta med alle tingene våres inn og nyte kaken der. Jeg har nevnt det tidligere på bloggen, men jeg er bare nødt til å nevne det igjen; gulrotkaken de har på Cafè Riis er så god. Favorittkaken min som aldri slår feil!

Etter en super dag i byen med jentene var det på tide å komme seg hjem for å finne ut av antrekket for kvelden. Vi skulle nemlig drikke hos Ida i går kveld, og deretter dra ut på byen som planlagt. Kvelden ble mye bedre enn forventet, mer kan jeg faktisk ikke si. Det er så innmari hyggelig å møte på kjente folk på byen, folk du har gått i klassen med osv, og bare høre hva de driver med i dag og hvordan det går med dem. Man har alltid så mye å se tilbake til og le av når man mimrer over gamledager. Jeg koste meg stortsett hele kvelden, unntatt de 4 gangene jeg brakk neglene mine. Sånn går det når man er klønete på fylla og ender opp med en kul i bakhodet i tillegg. Enda godt man ikke kjenner mye av smertene når man er full, for det gjør jeg i dag. Å være fyllesyk er i seg selv helt forferdelig, men når du i tillegg har skallet hodet i en hylle 2 ganger på samme sted, da kjenner du det litt ekstra i hodet dagen etter.

Jeg overnattet hos Ida i natt, og helt frem til nærmere 20:00 har vi bare ligget i sofaen med dynene over oss og sett på Sinnasnekker’n som Ida elsker. En ganske ålreit slutt på denne helgen









Hvordan har din helg vært?

17 kommentarer

Siste innlegg