INNSPILLING MED MAX FACTOR

I går hadde jeg klokken på ringing 07:00, jeg måtte fort opp for å pusse tennene, få på meg klær og rekke toget som gikk 08:02 til Oslo S. Innspillingen startet nemlig 09:00, så jeg hadde ca 10 minutter på meg å komme meg til stedet vi skulle jobbe denne dagen. Heldigvis kunne Tone, som jobber for Side2 hente meg på Oslo S – noe vi begge trodde vi kanskje sparte litt tid på, men endte opp med at vi kjørte feil flere ganger i denne forvirrende trafikken, haha. Så fort jeg fikk hilst på alle på settet, startet vi å filme introen med meg ute. Vi var utrolig heldige med været i går, sååå fint vær – dagen kunne ikke bli bedre da. Da introen var i boks, var det på tide å starte med det morsomme, nemlig tutorialen med Linda Wickmann. Det ble 4 forskjellige looker totalt, men som blir til 2 tutorials da de er ferdig redigerte. Første vi spilte inn, likte jeg veldig godt. For der skulle nemlig profosjonelle Linda fra Max Factor sminke den ene siden av ansiktet mitt, mens jeg skulle herme på andre siden – hvem tror dere vant? Ganske åpenbart, hahaha. Vi snakker sammen og ler mye under denne tutorialen, så det blir dritgøy å se seg selv drive med sminke hun ikke aner hvordan legges. Jeg lærte meg masse nytt, jeg stilte sikkert 50 spørsmål underveis – og 80% av dem, hadde jeg sminket meg feil. På den siste tutorialen, fikk jeg være med på noe veldig spennende, og ikke minst kult. Star Wars har snart premiere på den nye filmen sin, og i samarbeid med Max Factor har dem laget en egen sminkekolleksjon som er limited edition hvor det er en light side, og en dark side. Derfor sminket Linda meg først med the light side hvor vi brukte flotte gullfarger, mens på the dark side gikk vi for svart eyeliner og mørkblå øyenskygge med ekstra mye mascara for mer volum. I denne tutorialen, er det kun Linda som sminket meg.

Det var utrolig gøy å kunne være med på denne morsomme tutorialen med Star Wars, med tanke på at pappa og onklene mine er superfan av disse filmene. Jeg ble oppdratt med leker fra Star Wars, som vi barna alltid lekte med på barnerommet til farmor og farfar. Der kjedet vi oss aldri for å si det sånn! Dere skulle bare sett smilet til pappa da jeg fortalte hva vi gjorde i går og viste han bildene. Jeg kommer selvfølgelig til å dele disse tutorialene med dere + det følger med en liten konkurranse hvor dere kan vinne noen av produktene som har blitt brukt under innspillingene. Jeg gleder meg supermye!

Jeg var ikke hjemme før rundt 23:00 tiden i går, så da var jeg helt ferdig etter en lang dag og la meg rett til å sove i stedet for å blogge. Men de jeg jobbet med var så snille og tok mange behind the scenes bilder, så takket være dem har jeg mange flotte bilder å vise dere nå:














Hahahahahhaa åååh, gled dere sier jeg bare!

Hva synes dere om bildene?

14 kommentarer

Siste innlegg