MIN LØRDAG

I dag var det den siste stengingen for denne uken på Urban. Jeg ble brått forkjølet på onsdagkveld, så jeg har bodd i skjerf og piller de siste dagene nå. Det er nesten så jeg ikke vil svelge fordi det gjør så vondt, men heldigvis kjøpte jeg Zyx på apoteket som skal lindre smertene. Det har jo vært sykt mye snakk om at halspastiller bare er noe tull i media og at det kun er 1 av 10 som faktisk fungerer. Jeg hadde med mye flaks kjøpt den riktige som faktisk sies å fungere mot forkjølelse. Men det sies at denne skal lindre smertene i hele 2-3 timer, det stemmer overhodet ikke. Den lindrer smertene de få minuttene du sutter på pastillen, og that’s it. Kanskje den funker bedre på andre, men på meg gjorde den ikke noe særlig. Jeg vet ikke om kakao egentlig hjelper, men det er godt for halsen min der og da så jeg klager ikke, haha. Jeg kan heller ikke klage på at jeg har jobbet hele denne uken både på Urban og med innspillingen med Max Factor. Første gangen jeg kjenner kroppen min virkelig trenger litt helg nå for å slappe av etter mye jobbing. Det skal jeg gjøre i dag! Jeg har nesten akkurat laget den beste tacoen noensinne, som jeg har spist meg mett på og nå skal jeg hoppe inn i joggisen så skal jeg se på Dusinet Fullt 2 på TV3 mens jeg knasker på noe godt. NÅ skal jeg endelig slappe av resten av helgen.

Ha en strålende lørdag







Den siste tiden har jeg faktisk hørt at mange ikke er så fornøyde med Malene Birger dekslene sine, men ett jeg vil skryte av fra samme merket er dette skinn-dekslet. Tror det er det beste dekslet jeg har hatt.

Når sist var du syk & har du hatt mye å gjøre denne uken?

24 kommentarer
    1. Jeg har vært halvsyk i rundt 2-3 mnd nå, men blir liksom aldri helt frist eller helt syk! Kjempeirriterende… Egentlig utrolig mye å gjøre da jeg har eksamen om to uker, men netflix og godis har blitt overprioritert (som vanlig)…
      Masse god bedring til deg! og nyt helgen :*

    2. Å drikke varm drikke gjør at bakteriene “lever” godt, altså halsen blir ikke noe bedre siden de liker å leve i varmt miljø:) så prøv å hold deg til kald drikke:) helst surt.

    3. Marie: Oi wow, og her klager jeg på en liten forkjølelse. Stakkars deg, dette hørtes jo overhodet ikke noe godt ut. Har du sjekket deg hos legen? Ønsker deg masse god bedring, og ikke minst LYKKE til på eksamen!

    4. Så kjedelig å være syk, håper du blir frisk igjen fort.. Var selv sengeliggende for et par uker siden, samtidig som jeg flyttet, så det var ikke akkurat noe særlig. Håper det blir lenge til neste gang! Hehe. Masse god bedring, søte <3 Og god søndag!

    5. Hehe, ja jeg har vært inne og ute hos legen i flere måneder, men de finnes dessverre ikke noe… blitt henvist til sykehuset, så får håpe de finner noe der! Tusen takk fine du!

    6. Ett år siden jeg var syk sist og da bruker jeg denne – CuraMed og jaa det gjelper mot halsen, etter eu har spist 3 slike pakker, så er halsen over med smerter ❤ Men jeg liker og være syk!

    7. Herlig og slappe av en helg etter stressende uke. Kjenner det fantastisk godt på kroppen og sinn 🙂 Håper halsen din har blitt bedre Madeleine :))

    8. Hei! 🙂 Bare lurte på en liten ting, hvordan holder du de hvite skoene dine hvite? Har du noe tips til det? 🙂

    9. Anonym: Bruk impregnering! Spesielt egen impregnering for hvite sko. Bruk den på skoene før du i det hele tatt har brukt dem, så holder de seg hvite og flotte super lenge. Blir de møkkete da, er det lettere å fjerne møkket, siden du har impregnert dem. Så det er alltid viktig å ta vare på skoene 🙂 Et annet tips er å eventuelt ta dem i vaskemaskinen, men viktig å ta av skolissene ellers kan de ødelegge maskinen…

    10. Anonym: Åh, så hyggelig å høre! Beachitclothing er ikke noe lenger fordi det ble slutt mellom meg og Didrik, i tillegg til at vi fikk nye jobber som trengte mye mer fokus 🙂

    11. Hei! Ja tror virkelig skinndekselet er bra, men de andre “vanlige” plakstikdekselene er absolutt ikke bra og vertfall ikke verdt prisen!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg