NELLY FAVORITES

// Innlegget inneholder adlinks.

Søndagen i går trengte jeg virkelig for en liten avkobling. Sånn forkjølet som jeg er nå, gjør at jeg nesten kun er sengeliggende, reiser meg kun opp for å gå på do eller når jeg skal spise noe mat. Heldigvis hjalp avkoblingen i går, og jeg føler meg friskere i dag men fremdeles ikke helt frisk. Så denne mandagen skal jeg gjøre akkurat det samme som jeg gjorde i går, nemlig å være lat og heller bruke all energien på jobben i morgen. Eneste grunnen til at jeg skal ut av huset i dag, er for å fylle opp kjøleskapet med masse digg, og ikke minst snacks-skålen som er på rommet mitt. Første gangen på sikkert 1 år at den er tom, fordi jeg vasket den i forigårs. Da er det på tide å fylle den opp igjen!

Jeg er ikke modell nok for bloggen i dag, tro meg. Derfor tenkte jeg å poste et innlegg med mine favoritter fra Nelly som jeg ikke har gjort på en veldig god stund. Ser at Nelly har fått masse nytt, og veldig mye som jeg liker! Nå som det går mot kaldere tider, er det jo bare rått å kle seg godt og varmt med stil. Jeg falt helt sinnsykt for en poncho folkens, en poncho dere. Jeg eier ingen, aldri hatt en og det er fordi jeg aldri har likt det. Men den fra Only så bare så innmari fin og god ut, med den søte hetten. Kanskje jeg skal kjøpe den? Må tenke litt på det, før jeg brått handler uten å tenke. En annen ting jeg aldri blir lei er vesker. Det kommer stadig vekk inn nye flotte vesker på nettbutikken deres, og jeg er alltid på utkikk etter en liten skulderveske. Jeg ble så fornøyd med den skuldervesken fra River Island, at jeg er veldig interessert i en lignende. Jeg synes en veske kan gjøre så mye med et antrekk, og for meg er det virkelig et must med tanke på hvor mye dilldall jeg tar med meg rundt. Selvom jeg kun har nevnt et par få ting over, er det likevel mye fint jeg fant, bare sjekk her;


1. HER // 2. HER // 3. HER

4. HER // 5. HER // 6. HER

7. HER // 8. HER // 9. HER // 10. HER

11. HER // 12. HER // 13. HER // 14. HER

15. HER // 16. HER

17. HER // 18. HER

Noe dere likte?

7 kommentarer
    1. Madeleine, jeg gikk akkurat gjennom innleggene dine fra 2011- husker så godt at jeg leste bloggen din hele tiden da og digga surfestilen din! Savner at du er mer personlig og “gir litt faen”, men forstår samtidig at en forandrer seg med årene og at bloggen nå kanskje er mer jobb enn bare “gøy” 🙂 fast leser er jeg uansett

    2. Ida Helene: Hei du!! Veldig hyggelig å høre. Men nå må du ikke glemme at man forandrer seg på 5 år. Jeg gir fremdeles faen i ting, men da man blir 20 år modner man og tar ting mer seriøst. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten bloggen og den støtten jeg har fått. Fjortisjenta i 2011 savner jeg ikke, jeg trodde godt om alle og ble såret av alle. Etter den tiden, begynte jeg å ta ansvar, og pga dette har jeg nådd lenger enn jeg noensinne kunne se for meg.

      Jeg skjønner man savner surfestilen min, men man forandrer seg og jeg har forandret meg til noe bedre.

      Jeg var aldri personlig på bloggen før, så akkurat det forstår jeg deg ikke. Kanskje du bare likte fjortismeg bedre?:-)

      Jeg vil ikke være en åpen bok for noen, og har derfor satt en strek mellom personlig og privat.

      Men ikke misforstå; Jeg har det fremdeles gøy med bloggen selvom det er blitt en jobb. Det er ikke endret seg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg