ADIDAS X LIMITED EDITION

Jeg har for en veldig god stund vært bitt av denne Adidas basillen. Det startet vel uten at jeg selv visste det da jeg var bitteliten og fikk mine kule Adidas og Nike sneakers, av mamma og pappa. Finner jeg dem, så skal jeg med glede vise dere dem for fysøren for en stil altså. Etter mange år med lite lyd fra Adidas, slo dem tilbake, ganske hardt. Og helt siden da, har Adidas bare overrasket gang på gang med ubeskrivelige print og varer. Det er dødskult å tenke på at Adidas har eksistert i over 60 år, og fremdeles går som det suser. Jeg gikk fra å kun elske de basic t-skjortene, til å elske alt med print på. Adidas har virkelig ingen grenser for fantasien, og jeg digger at de tar sjanser. Mens de tar sjanser med å produsere crazy produkter med print på, tar vi sjansene på å gå med dem. Der har jeg virkelig overgått meg selv. Jeg blir bare mer og mer fristet til å kjøpe produktene med masse print på, i stedet for å ta noe helt basic. Men en god blanding av basic og crazy, der har du meg. Noen ganger føler jeg for å være basic, mens andre dager vil jeg være crazy, men med stil.

På Junkyard har de nå fått en Limited Edition kolleksjon fra Adidas, og jeg må fortelle dere at den kolleksjonen elsker jeg. De har gått all-in med zebraprint og blått blomsterprint i både sko, underdeler og overdeler, også tilbehør. Heldige meg, fikk tak i mine favoritter fra denne LTD kolleksjonen før den er utsolgt. For meg å høre at noe er limited edition, da sikler jeg litt ekstra siden det kun er ett fåtall med mennesker som du da kommer til å se med disse produktene. Jeg er kjempefornøyd med det jeg fikk fra Adidas. Jeg bestemte meg for å kjøre på med enkel strandveske, stilfull genser og matchende sneakers. Jeg har allerede testet ut disse skoene som heter ZX Flux Smooth, og for å være litt teit nå skal jeg virkelig si at de er smoothe å gå i. De veier bokstaveligtalt ingenting, og har god demping som passer veldig for meg som står mye oppreist når jeg er på jobb.







Genseren finner du her & skoene finner du her. Produktene er sponset.

Liker du den nye Limited Edition kolleksjonen fra Adidas?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg