ALL BLACK

Dette innlegget skulle egentlig blitt publisert før jeg dro på jobb, men det glemte jeg helt. Så nå har jeg en rask pause mens jeg stenger på Urban og tok meg derfor tid til å få publisert det nå i stedenfor. Jeg får nemlig ikke tid til å blogge senere i dag, siden rett etter stenging skal jeg videre til Linda med Ida for å ha en kosekveld. Så i stedet for å ta med blogg-jobben til Linda, er det litt greit å la den ligge igjen hjemme. Da kan jeg nemlig kun fokusere på å kose meg, og la jobben ligge igjen hjemme og heller ta igjen det på søndag. Alltid kjekt å planlegge litt, og i den anledningen har jeg pakket med en bag med forskjellige klær jeg skal ta bilder av i kveld, så får jeg ordnet forhåpentligvis bilder til 3 innlegg på èn dag. Da sier jeg meg veldig fornøyd.

Veldig mange av dere vet om min store kjærlighet for sko. Det startet for omtrent 4 år siden, da jeg allerede fikk min lille sko-samling. Men på 4 år har den jaggu meg vokst, selvom jeg har solgt og donert flere par med sko. Går noen sko ut, kommer noen nye inn! Jeg er klar over at jeg har overdrevent mange sko, og sko jeg bruker mye mindre enn andre. Blant alle disse skoene, finner man noen favoritter og mine topp favoritt merker innenfor sko er uten tvil Nike og Reebok. Converse er de dårligste skoene jeg kan bruke, siden de har en helt flat såle og overhodet ikke gjør noe for føttene mine, imotsetning til hva Nike og Reebok gjør. Før var det bare viktig for meg å ha sko som så bra ut, mens nå er det mye viktigere for meg å ha sko som er gode å gå i. Siden jeg har blogget såååå mye om Nike sko, tenkte jeg å vise frem ett par av mine Reebok sko. Dette er selvfølgelig de klassiske Reebok skoene, bare i all black. Jeg har hatt sans for helt hvite sko en veldig god stund, men jeg begynner å bli møkklei av å måtte rengjøre dem nesten hele tiden, at jeg har fått en stor kjærlighet for helt sorte. De svarte Reebok skoene er nok de beste skoene jeg noensinne har gått med. Det er som å ha puter på føttene mine, no joke.






Skoene er fra Urban hvis noen skulle lure.

Har du noen favoritt sko?

10 kommentarer

Siste innlegg