NEW DRESSES FROM NLY ONE BY ANNETTE HAGA

De fleste har vel fått med seg at fine Annette Haga har fått designe sin egen kolleksjon for NLY ONE? Hvis ikke, må du inn på Nelly for å se på de flotte produktene. Hun ville designe en kolleksjon som gjorde det lille ekstra, det å føle seg sexy og feminin, uten at det blir for mye. Jeg synes det er helt spot on!!!! Du får både paljetter, splitter, snøring og åpen rygg. Alt dette i en begrenset kolleksjon. Hun var så snill og ville la meg velge ut mine 2 favoritter, noe som ble litt vanskelig etter å ha sett hele kolleksjonen. Men jeg klarte til slutt å bestemme meg for 2 produkter fra kolleksjonen og endte opp med den blå flotte playsuiten med masse paljetter og åpen rygg, i tillegg til den søte beige kjolen med gullpaljetter og åpen rygg med knyting. Jeg valgte å være litt vågal denne gangen med valgene mine. Dere har nemlig aldri sett meg med åpen rygg før. Det er fordi jeg aldri har følt meg “trygg” på ryggen min eller hvordan jeg skal si det. I tillegg har jeg veldig ulike bryster som gjør det vanskelig for meg å kunne bruke bh’er uten push. Men for første gang i historien, kjørte jeg på med noe helt nytt og bestilte meg sånn freebra som de har mange av på Nelly. Jeg kan ikke nekte meg selv å gå med åpen rygg, før jeg har testet det ut. Det blir for dumt å gå glipp av noe som fint.

Jeg visste ikke hva jeg skulle forvente meg da jeg prøvde de nydelige produktene, for fokuset mitt var virkelig kun på brystene mine. Men jeg ble veldig overrasket og glad, for kjolen og playsuiten er ikke tettsittende hele veien, som gjorde mitt problem problemfritt. Etter at jeg fikk gått litt rundt, tatt litt bilder i de to forskjellige antrekkene, ble jeg virkelig forelsket. Jeg skjønner nå hvorfor alle jenter har minst èn kjole med åpen rygg, og jeg kan fortelle dere en ting; Dette blir ikke min siste.

Hvis dere lurer så har jeg begge i XS! Hvis du ønsker å sjekke ut kolleksjonen hennes, trykk gjerne her.








Playsuiten finner du her & kjolen finner du her. – Adlinks.

Hva synes dere?

21 kommentarer

Siste innlegg