VIDEOBLOGG: DEFINE REFRESHNING STYLING SPRAY + KONKURRANSE

// I samarbeid med Define.

Dere husker kanskje for en liten stund siden da jeg hadde Define på besøk hjemme hos meg? Da holdt vi på hele dagen siden tidlig på morgenen med å filme på forskjellige locations. Første stedet vi filmet, var hjemme hos meg så det var litt skummelt men gøy i og med at det er 2 gang det foregår hjemme hos meg. Define var med meg hele dagen for å se hvordan jeg holdt håret mitt like fresht og fremdeles hadde volum etter en lang dag, og nå får dere se hvordan denne dagen gikk på kortfilmen under her!

 

var s=document.createElement(“script”);s.type=”text/javascript”;s.src=”http://csp.picsearch.com/player?auth=UpWbI8pEenxjOTVQuop9V5lSdVQZdg0RwL7L1iHpJREfhEg6cB4VMoxf8HP2Xtlv3IvTSTWy8_3m2guR7GTr2xWXPdNl2pKX&jsonp=screen9.api.embed&screen9=”+typeof(screen9);document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(s);

>

Så her ser dere hvordan jeg har brukt denne nyheten fra Define, Refreshning Styling Spray gjennom en hel dag. Denne hårsprayen er en Styling Spray som gir deg real volumboost sammen med litt hold. Den har en liten tørrshampoo effekt i tillegg til at det er en hårspray, så for meg som ofte har lange dager både med jobb og er ute med venner, er dette et must for meg å ha. Med tanke på at jeg har så langt hår, kan håret ofte bare “falle” fremfor å gi meg litt naturlig volum, så da må andre produkter til for å hjelpe meg. Den er rett og slett perfekt for å gi frisyren din ekstra hold og løft, med andre ord; Perfekt for meg. Noe annet jeg også bare elsker med denne hårsprayen er at den er liten. Størrelsen på flasken er 100ml, noe som gjør det er kjempelett å kunne ha den med overalt uten at den skal ta for mye plass i vesken. Det er som regel vanlig at hårsprayer kommer i 300 ml, eller mer, og det tar for mine vesker alt for mye plass. Så denne 100 ml størrelsen gjør at jeg kan bruke den hvor som helst, når som helst og gjør at den passer like godt til å gi frisyren nytt liv på ettermiddagen, som en god start på morgenen.


KONKURRANSE:

For å gjøre lanseringen av denne nyheten enda bedre, har Define valgt å kjøre en liten konkurranse hvor du kan vinne denne Refreshning Styling Sprayen. Den lille tanken bak konkurransen er å få frem hvor godt egnet denne hårsprayen er på reiser. For å delta må du reposte deres bildet på instagram av hårsprayen (@definehaircare) og svare på dette spørsmålet: Hvor går din neste reise?

Vinneren trekkes av Define 31. oktober, masse lykke til!!

12 kommentarer

Siste innlegg