OH MY ADIDAS

VINNEREN AV MAKESTYLE KONKURRANSEN BLE EMMA HASLE. Gratulerer så mye til deg. Du vil bli kontaktet veldig snart 🙂


Jeg beklager for null blogging i går, dette innlegget skulle egentlig blitt publisert i går kveld. Men på grunn av noen småting, holdt jeg det tilbake litt så alt kunne komme samlet i ett innlegg i stedet for 2 korte innlegg. Derfor kan jeg bare begynne å fortelle dere at jeg har vært så heldig og fått flere Adidas produkter fra Junkyard, som er Limited Edition. Det høres så ekslusivt ut, eller er det bare meg? Haha. Denne kolleksjonen har Adidas fokusert på fargen svart og blå med blomstrete print. Dette er sånt print som jeg virkelig elsker, spesielt når det ikke blir gjort på en veldig girly måte. Jeg har allerede en bomberjacket i dette printet, men nå har jeg også en hoodie, tights og t-skjorte. Det er jeg veldig fornøyd med, må jeg si! Plagget jeg liker best av alle jeg har fra denne LTD kolleksjonen, er faktisk hettegenseren. Jeg vet ikke hva det er med meg og hettegensere, men jeg har en stor kjærlighet for dem. Gleder meg til å bo i varme og gode hettegensere denne vinteren.

Over til en liten gladnyhet til mine kjære lesere: Jeg har fått en ekslusiv rabattkode som gir dere 15% på ALLE produkter på Junkyard.no. Rabattkoden “maddepaddee” er gyldig frem til 4 november klokken 23:59. Hvis du ikke er på utkikk etter noe selv, kanskje du kan begynne å tenke litt på julegaver? Aldri for tidlig å starte med å handle julegaver.





Direktelink til genseren finner du her.

Likte du genseren & har du begynt å tenke litt på julegaver enda?

5 kommentarer

Siste innlegg